Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
|
Sendt: 18-Juli-2009 kl. 16:00 |
Få den til en forhandler, som reparer den. fik min ordnet via elgiganten.
|
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 18-Juli-2009 kl. 17:53 |
Kenzo85 skrev:
Få den til en forhandler, som reparer den. fik min ordnet via elgiganten. |
Maskinen er over 2 år gammel, så der er ikke længere reklamationsret på den, og jeg har ikke længere kvitteringen på den...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|
Henrik Nygaard
Super bruger
Oprettet: 01-December-2005
Point: 424
|
Sendt: 18-Juli-2009 kl. 20:10 |
zulfo skrev:
Henrik Nygaard skrev:
Pas på med støvsugeren. Der opstår masser af statisk elektricitet ved mundstykket, og det er en dræber for finelektronik!
Effekten af det tvivler jeg nu også en del på.. prøv istedet at puste ind i drevet med trykluftpistol - behærsket, naturligvis.
|
Efter mange år i branchen er jeg klar over at man skal være lettere forsigtig med støvsugeren - men min PS3 er helt klart blevet mere lydløs efter at være blevet gjort grundigt ren - og jeg fik også blæserne til at gå amok og lave en fuld udblæsning i nogle minutter ved at blokere for luften i den ene side - efter det, er den faktisk blevet til at holde ud at være i stue med :)
Jeg har ikke lige trykluft, men vil da overveje at få fat på en lille dåse... |
Du har vel en kompressor, eller kan få adgang til en? Og nu hvor den alligevel ikke er dækket af garantien længere, hvorfor har du så ikke forlængst åbnet den og tjekket laseren? Linsen kan jo være fyldt med støv (sådan noget kan faktisk sætte sig ret godt fast) eller der kan have ophobet sig så meget støv på skinnen som læsehovedet kører på, at det ikke kan køre hele vejen ud længere.. Frem med skruetrækkeren og kom igang!
|
|
-claus-
Guld medlem
Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Point: 1351
|
Sendt: 19-Juli-2009 kl. 12:00 |
Hej Zulfo Hvis du vil have din blæser til at kører hurtigt i et stykke tid, kan slukke den på kontakten bag på. Efterfølgende holder du ejekt knappen inde mens du tænder på kontakten bag på.
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 19-Juli-2009 kl. 19:54 |
-claus- skrev:
Hej Zulfo Hvis du vil have din blæser til at kører hurtigt i et stykke tid, kan slukke den på kontakten bag på. Efterfølgende holder du ejekt knappen inde mens du tænder på kontakten bag på.
|
Jeg troede kun det var på de nye modeller...
Men jeg har idag været ude at købe en 80Gbyte PS3, så må jeg lige få skildt den anden ad på et tidspunkt, og få checket den for støv omkring laseren, og resten af mekanikken...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
|
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 20-Juli-2009 kl. 20:39 |
zulfo skrev:
-claus- skrev:
|
Jeg troede kun det var på de nye modeller...
Men jeg har idag været ude at købe en 80Gbyte PS3, så må jeg lige få skildt den anden ad på et tidspunkt, og få checket den for støv omkring laseren, og resten af mekanikken... |
Det er også kun på 40gb modellerne og frem.
|
|
oleszq
Ny bruger
Oprettet: 03-August-2009
Point: 1
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 14:26 |
Henrik Nygaard skrev:
Du har vel en kompressor, eller kan få adgang til en? Og nu hvor den alligevel ikke er dækket af garantien længere, hvorfor har du så ikke forlængst åbnet den og tjekket laseren? Linsen kan jo være fyldt med støv (sådan noget kan faktisk sætte sig ret godt fast) eller der kan have ophobet sig så meget støv på skinnen som læsehovedet kører på, at det ikke kan køre hele vejen ud længere..
Frem med skruetrækkeren og kom igang!
|
Hvorledes åbner man for sin PS3 ?
Har lige læst tråden igennem, og jeg har fuldkommen samme problem med min 80gb-version. Spillene fryser fast, og den eneste måde jeg kan slukke for maskinen er ved at benytte strømafbryderen bagpå.
Min er desværre også mere end 2 år gammel, så ved sgu ikke helt hvad jeg skal gøre.
Redigeret af oleszq - 03-August-2009 kl. 14:30
|
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 15:13 |
Hvis i har husstandsforsikring, der daekker uheld paa el-apparater, saa er det bare om at kyle den i jorden...
glaeder mig allerede til alle moralpraedikerne..
|
BORING!
|
|
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
|
Sendt: 03-August-2009 kl. 19:00 |
amorbavian skrev:
Hvis i har husstandsforsikring, der daekker uheld paa el-apparater, saa er det bare om at kyle den i jorden...
glaeder mig allerede til alle moralpraedikerne.. |
Tsk tsk tsk :)
|
Lars B
|
|
AndersHP
Super bruger
Oprettet: 04-August-2008
Point: 262
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 09:28 |
amorbavian skrev:
|
Enig!
Der skal ikke prædikes, forsikringsselskaberne tjener kassen på os almindelige mennesker der aldrig skal have eller får dækket noget.. Og at ens PS3 ikke virker, må da også betegnes som sort, sort uheld
|
|
Pede8000
Guld medlem
Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Point: 2589
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 09:34 |
AndersHP skrev:
amorbavian skrev:
|
Enig!
Der skal ikke prædikes, forsikringsselskaberne tjener kassen på os almindelige mennesker der aldrig skal have eller får dækket noget.. Og at ens PS3 ikke virker, må da også betegnes som sort, sort uheld
|
Yes, mere forsikringssvindel. Bankerne tjener også gode penge, så dem må vi også bedrage. Er du Stein Bagger???
|
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|
amorbavian
Guld medlem
Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
|
Sendt: 04-August-2009 kl. 10:05 |
Forsikringsselskaberne svindler sgu ogsaa os, saa det er bare om at svare igen. De er de stoerste, skruppelloese svindlere.
Man betaler og betaler i aarevis til dem, og naar man saa endelig har brug for erstatning er det lige saa haardt som at gaa igennem Helvede.
|
BORING!
|
|