recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så fik min PS3 nok! 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå fik min PS3 nok! 

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Forsikringsselskaberne svindler sgu ogsaa os, saa det er bare om at svare igen. De er de stoerste, skruppelloese svindlere.

Man betaler og betaler i aarevis til dem, og naar man saa endelig har brug for erstatning er det lige saa haardt som at gaa igennem Helvede.

Skal det forstås således at du sidder i et offentligt forum og opfordrer til tyveri/bedrageri.

De anbefalinger ville jeg nok være lidt tilbageholdende med. Det er en ret alvorlig overtrædelse af straffeloven.

Der er ikke nogen der tvinger dig til at have en indboforsikring! En af grundene til at præmierne er så høje (jeg betaler ca 2000 kr/året) er at svindlere som dig bedrager selskaberne!

Tak for det!

Hold dit l**t for dig selv!

Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:41

For mit vedkommende var det nu mere ment som en joke end som en opfordring..

En anden grund til at forsikringer er så høje, er at assurandørerne tjener en mindre formue.. For ikke at sige en større formue.. Her sidder man med en rimelig anstændig uddannelse og knokler, imens en assurandør kan få en oplæringsuddannelse med løn, efterfulgt af en endnu større "doktor"løn, krydret med billige forsikringer, lån, frynsegoder og bonusser..

Meeeeen... Det er jo en helt anden snak, det er bare mig der er misundelig

Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af AndersHP AndersHP skrev:

For mit vedkommende var det nu mere ment som en joke end som en opfordring..

En anden grund til at forsikringer er så høje, er at assurandørerne tjener en mindre formue.. For ikke at sige en større formue.. Her sidder man med en rimelig anstændig uddannelse og knokler, imens en assurandør kan få en oplæringsuddannelse med løn, efterfulgt af en endnu større "doktor"løn, krydret med billige forsikringer, lån, frynsegoder og bonusser..

Meeeeen... Det er jo en helt anden snak, det er bare mig der er misundelig

Så må "manden" da bare se at skifte job!!

Iøvrigt får assurandørerne formentlig deres fyrstelige løn, fordi at firmaet mener at den dygtige assurandør genererer så meget ekstra indtjening at han er det værd...

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Oprindeligt skrevet af AndersHP AndersHP skrev:

For mit vedkommende var det nu mere ment som en joke end som en opfordring..

En anden grund til at forsikringer er så høje, er at assurandørerne tjener en mindre formue.. For ikke at sige en større formue.. Her sidder man med en rimelig anstændig uddannelse og knokler, imens en assurandør kan få en oplæringsuddannelse med løn, efterfulgt af en endnu større "doktor"løn, krydret med billige forsikringer, lån, frynsegoder og bonusser..

Meeeeen... Det er jo en helt anden snak, det er bare mig der er misundelig

Så må "manden" da bare se at skifte job!!

Iøvrigt får assurandørerne formentlig deres fyrstelige løn, fordi at firmaet mener at den dygtige assurandør genererer så meget ekstra indtjening at han er det værd...

Penge er ikke alt, og jeg har ikke samvittighed til at blive assurandør

Og ja, det er da rigtigt... Men hvem betaler i sidste ende for de fyrstelige lønninger?



Redigeret af AndersHP - 04-August-2009 kl. 11:03
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 11:04
Tror vi lige skal tilbage ON TOPIC!!

Jeg har haft en rense cdrom i maskinen igår - og kunne faktisk spille i omkring en halv time uden problemer.

Nu skal jeg lige prøve at have den kørende i nogle timer, og se hvad der så sker.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 11:06

Slettet!!

På grund af dårlig opførsel (OT) Beklager..

Ps. Det var de andre der fik mig til det



Redigeret af thor-thor - 04-August-2009 kl. 11:09
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af oleszq oleszq skrev:

Hvorledes åbner man for sin PS3 ?


Et godt råd.

Ved du ikke på stående fod, hvordan din ps3 åbnes, så skal du nok heller ikke gå til fase 2 og forsøge at åbne den efter du får at vide hvilke skruer som skal tages ud. og det er selvom garantien er væk, du kan jo ødelægge den helt, og du vil nok hellere sælge den så og have lidt ekstra med til køb af ny maskine hvis det er sådan det udvikler sig.

Til top
AndersHP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 11:07

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Tror vi lige skal tilbage ON TOPIC!!

Partially my bad 

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 12:32

Det er en ret alvorlig overtrædelse af straffeloven.

Du ville nok have ualmindeligt svaert ved at paavise min overtraedelse af straffeloven i denne sag.

Paa den anden side ville jeg maaske have meget nemmere ved at faa erstatning pga. injurier (ovenstaaende beskyldning, som du selv smider i skraldespanden i og med du stiller spoergsmaal til om jeg er alvorlig eller sjov, plus nedenstaaende):

En af grundene til at præmierne er så høje (jeg betaler ca 2000 kr/året) er at svindlere som dig bedrager selskaberne!

Det er en ret alvorlig beskyldning!

Hvorfor praemierne er hoeje kan vi dog diskutere i en anden traad. Jeg undskylder for OT - det stopper her (troede at emnet var sluttet), men min profeti om moralpraediken holdt meget godt.

 


BORING!
Til top
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 17:08
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Du ville nok have ualmindeligt svaert ved at paavise min overtraedelse af straffeloven i denne sag.

Det behøver vi heller ikke. Du stiller udmærket til skue, her og i andre tråde, hvilken type person du er. Held og lykke i KSB-forummet eksempelvis .

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Paa den anden side ville jeg maaske have meget nemmere ved at faa erstatning pga. injurier (ovenstaaende beskyldning, som du selv smider i skraldespanden i og med du stiller spoergsmaal til om jeg er alvorlig eller sjov, plus nedenstaaende):

En af grundene til at præmierne er så høje (jeg betaler ca 2000 kr/året) er at svindlere som dig bedrager selskaberne!

Det er en ret alvorlig beskyldning!

Ikke helt velbevandret i jura heller. Men det er også typisk intellektuelt udfordrede der står for svindel, vold osv.

/Steen

Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af Sschmidt Sschmidt skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Du ville nok have ualmindeligt svaert ved at paavise min overtraedelse af straffeloven i denne sag.

Det behøver vi heller ikke. Du stiller udmærket til skue, her og i andre tråde, hvilken type person du er. Held og lykke i KSB-forummet eksempelvis .

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Paa den anden side ville jeg maaske have meget nemmere ved at faa erstatning pga. injurier (ovenstaaende beskyldning, som du selv smider i skraldespanden i og med du stiller spoergsmaal til om jeg er alvorlig eller sjov, plus nedenstaaende):

En af grundene til at præmierne er så høje (jeg betaler ca 2000 kr/året) er at svindlere som dig bedrager selskaberne!

Det er en ret alvorlig beskyldning!

Ikke helt velbevandret i jura heller. Men det er også typisk intellektuelt udfordrede der står for svindel, vold osv.

/Steen

Eller også ser man ingen anden udvej end at svindle sig frem i verden. Stein Bagger f.ex. - er han intellektuelt udfordret? Næppe, for han formåede at stikke blår i øjnene på utallige mennesker.

Hvis man sætter sig for det, kan man sagtens rationalisere sig frem til, at forsikringssvindel er i orden. Ligesom med mord, krig, osv.

Sådan nogle arrogante, bedrevindende udsagn, som den ovenfor, fremhæver blot individets snæversynede tankegang.

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2009 kl. 20:26

Jeg må sige at jeg sjældent har hørt så umodne udtalelser, som selvfølgelig til dels kan undskyldes ved at man "lader sig rive med", men alt i alt bærer debatten præg af nogle af debatørerne forhåbentligt er 12 år og uden livserfaring.

Godt ord igen, også i forhold til dem på 12

Det er jo et interesseforum.

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu