Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
turbonegro
Super bruger
Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:45 |
Det er overordentlig sløjt, og endnu et ordentlig jok i spinatbedet fra Sony. Først var der batteri-sagen, så installerede de trojanere på vores computere og nu vil de sælge os europæere en dobbelt så dyr og halvt så god konsol som til resten af verden. Det lugter langt væk af at vi skal sørge for det projekterede turnaround som de har budgetteret med i slutningen af 2007. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg gider ikke være med længere.
|
|
Wuffer
Guld medlem
Oprettet: 01-Juni-2005
Point: 615
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:49 |
PS3 er stadig konsolen til mig, meeeeeeen føler mig lidt trådt på
Europa (Australien) er tydeligvis ikke højeste prioritet for Sony. Det kan være lidt svært at sluge. Væsentlig højere pris, "neddroslet" PS3 og senere lancering (ikke nødvendigvis dårligt, større spiludvalg og bedre software) er bare nogle af de ting vi må leve med.
Sony skal være bedre til at informere deres kunder. Hvis de havde fortalt hvad Naiera skrev omkring software/hardware emulatoren så ville Sony nok have sparet en del sure EU borgere.
|
|
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 21:52 |
turbonegro skrev:
Det er overordentlig sløjt, og endnu et ordentlig
jok i spinatbedet fra Sony. Først var der batteri-sagen, så installerede de
trojanere på vores computere og nu vil de sælge os europæere en dobbelt
så dyr og halvt så god konsol som til resten af verden. Det lugter langt
væk af at vi skal sørge for det projekterede turnaround som de har
budgetteret med i slutningen af 2007. Jeg ved ikke med jer andre, men
jeg gider ikke være med længere.
|
Dobbelt så dyr i forhold til hvad? Nu har vi nogle helt anderledes
grundlønninger i forhold til mange af de andre lande, heldigvis.
Jeg er fuldstændig ligeglad med om PS3 kan eller ikke kan køre de fleste
PS2 og PS1 spil.. helt ærligt hvem fanden gider at spille PS1 spil???
Og vent nu og se den liste Sony kommer med d23marts,
Skulle nogele være interesserede så kan jeg måske finde en sega-
megadrive 16bit fra 1994, hvis man er bange for lidt grafisk ydelse.
|
|
JBoy
Bruger
Oprettet: 19-December-2005
Point: 64
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 22:09 |
Bendix, hvorfor tror du Sony venter med at offentligøre deres liste over PS2 spil der virker på PS3 til den 23. marts?
Det gør de selvfølgelig fordi de er bange for at for mange forudbestillinger vil blive afbestilt hvis listen offentligøres nu.
Der skulle ikke være det store problem med PS1 spil, men mon ikke de fleste hellere vil kunne spille deres gamle PS2 spil.
Jeg købte faktisk en PS2 til min søn et par måneder inden jul i forventning om at hans PS2 spil ville virke på PS3'en, så skuffelsen er meget stor. De ca. 15-20 PS2 spil han har, repræsentere en værdi på små 3-4000 kr. som jeg ikke har tænkt mig at smide på porten.
|
|
Bendix
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Point: 2215
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 23:29 |
JBoy skrev:
Bendix, hvorfor tror du Sony venter med at offentligøre
deres liste over PS2 spil der virker på PS3 til den 23. marts?Det gør de
selvfølgelig fordi de er bange for at for mange forudbestillinger vil blive
afbestilt hvis listen offentligøres nu.Der skulle ikke være det store
problem med PS1 spil, men mon ikke de fleste hellere vil kunne spille
deres gamle PS2 spil.Jeg købte faktisk en PS2 til min søn et par
måneder inden jul i forventning om at hans PS2 spil ville virke på PS3'en,
så skuffelsen er meget stor. De ca. 15-20 PS2 spil han har, repræsentere
en værdi på små 3-4000 kr. som jeg ikke har tænkt mig at smide på
porten. |
Nu kender vi jo ikke listen endnu over hvilke spil der er kompitable, så
jeg ville nok vælge at lade kritikken vente.
Jeg kan da godt se problematikken i at flytte din søns PS2 derhen hvor
du vil have ps3 stående, for derefter at spille PS2 spil på din PS3, men
mon ikke du vil koncentrere dig om PS3 det næste stykke tid.
Redigeret af Bendix - 24-Februar-2007 kl. 23:29
|
|
Naiera
Platin medlem
Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 23:33 |
Bendix skrev:
helt ærligt hvem fanden gider at spille PS1 spil??? |
Det gør jeg da, men til det har jeg en modificeret PSTwo, da 80% af de PS2 og PS1-spil jeg spiller, er amerikanske eller japanske De ville jo under alle omstændigheder aldrig køre på en PS3 alligevel.
Redigeret af Naiera - 24-Februar-2007 kl. 23:33
|
|
JBoy
Bruger
Oprettet: 19-December-2005
Point: 64
|
Sendt: 24-Februar-2007 kl. 23:53 |
Bendix skrev:
Jeg kan da godt se problematikken i at flytte din søns PS2 derhen hvor du vil have ps3 stående, for derefter at spille PS2 spil på din PS3, men mon ikke du vil koncentrere dig om PS3 det næste stykke tid.
|
Jo jeg vil helst koncentrerer mig om PS3, men min søn på 7 år vil (og må kun) spille spil for børn <= 7 plus nogle enkelte spil over 7 år.
Min kone vil derimod ikke have alle disse kasser + kabler liggende og flyde, så hvis jeg køber en ny konsol, skal den gamle PS2 altså væk og dermed vil min søn sandsynligvis ikke kunne spille alle sine PS2 spil.
Jeg håber jeg tager fejl og er for pessimistisk mht. hvor mange PS2 spil der vil virke på PS3, men jeg syntes faktisk at der mest af alt kommer dårligt nyt fra Sony for tiden.
De få gange jeg vil spille eller se en fed Blu-Ray film er nok begrænset, så at spide 7-8000 kr efter en PS3 er ganske voldsomt, hvis ikke ens gamle spil virker!
|
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 00:20 |
Stampe skrev:
Du har masser af plads under/ved siden af tv'et og elsker at se masser af apparater stå og fylde kan jeg forstå. Har du stadig både en vhs, video 2000 og betamax stående? |
Nope der tager du meget fejl 1 stk tv 1 stk forstærker 1 stk dvdoptager 1 stk cdafspiller og 1 XBox360, når jeg køber nyt ryger det gamle ud, PS2 ryg ud da Xbox kom ind og Xboxen ryger når PS3 kommer ind, så nemt er det.
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
|
Krisgebis
Junior bruger
Oprettet: 04-December-2006
Point: 39
|
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 00:54 |
Nu skal jeg så absolut ikke bestemme hvad du vælger at have stående under dit fjernsyn. Men jeg har intrykke af at du godt kan lide at skifte dine ting ud, efterhånden som elektronikken udvikler sig. Derfor undrer det mig at du vil smide din xbox ud for en ps3. Det er jo ikke en udvikling, men samme generation af konsoller (derfor mener jeg også det samme gjorde du det omvendt). Det ville da være en fordel at beholde begge konsoller, så du kunne benytte dig af begge eksklusive titler. Man skal ikke lade sig nare af at ps3 bliver udgiver over et år (i europa) senere end 360'eren, de (burde) følges ad.
|
|
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
|
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 01:17 |
Ja jeg kan "godt lide at skifte mine ting ud" mit sidste tv var 15 år . Hvad angår Xbox360 er jeg meget træt af den larm og ofte dårlig performes, spillene hakker ofte - låser i loadning osv, og de få spil jeg gider at spille på Xbox'en er der ikke mange af, jeg er mest til bilspil og dem flyder ikke med til Xbox'en. Der kommer godt nok Forza 2, alle de andre spil som skydespil osv, er pc'en langt bedre til end Xbox og for den sags skyld også PS3. Men jeg skifter nu heller ikke til PS3 lige med det samme, venter nok 4-6 md. Jeg synes bare der er for få spil til Xbox360, det er jo ligefør der er flere til PS3 allerede før den kommer til salg
Redigeret af klander - 25-Februar-2007 kl. 01:29
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
|
Matzon
Super bruger
Oprettet: 28-November-2006
Point: 345
|
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 02:07 |
Gamle spil skal nok komme til at virke fint. Om noget er en software løsning BEDRE end en hardware løsning - idet at den kan opdateres. Deres emulator (POPS) til PSP fungerer da fremragende, så jeg forventer da at en ret stor del spil vil virke fint.
|
|
Ole
Guld medlem
recordere.dk teamet
Oprettet: 04-April-2005
Point: 874
|
Sendt: 25-Februar-2007 kl. 13:49 |
JBoy skrev:
Lige præcis Stampe, da man nu tilsynedelande ikke kan spille sine PS2 spil på den nye PS3, så kan man jo lige så godt skifte til XBOX 360 / Wii eller vente på bedre tider!
|
JBoy skrev:
Jeg købte faktisk en PS2 til min søn et par måneder inden jul i forventning om at hans PS2 spil ville virke på PS3'en, så skuffelsen er meget stor. De ca. 15-20 PS2 spil han har, repræsentere en værdi på små 3-4000 kr. som jeg ikke har tænkt mig at smide på porten.
|
Det er nyt for mig?!? Kan man spille PS2 spil på Xbox 360 eller Wii?
Jeg synes også, at det virker mærkeligt at Sony vælger at gøre, som de gør. Men jeg forstår ikke helt din logik.
Vent nu og se, hvilke titler der ikke kan spilles. Jeg kunne forstille mig, at det IKKE er børnespil der er problemer med, men mere avancerede spil...
|
Moderator, recordere.dk
|
|