recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så får vi en ringere ps3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå får vi en ringere ps3

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Status: Offline
Point: 1677
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af Ole Ole skrev:

Det er nyt for mig?!? Kan man spille PS2 spil på Xbox 360 eller Wii?

Jeg synes også, at det virker mærkeligt at Sony vælger at gøre, som de gør. Men jeg forstår ikke helt din logik.



Jeg tror der menes, at siden PS3 ikke længere er (fuldt ud) bagudkompatibel, så er der ikke noget der direkte taler for at blive hos Sony.

Så hvis man skal til at købe ny konsol, og begynde at samle spil forfra, så kan man ligeså godt vælge Wii eller 360, som man kan vælge PS3.
Bagudkompabilitet er vel en måde at få folk til at "blive i stalden".

Mvh Michael
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 15:01

"Krisgebis: Man skal ikke lade sig nare af at ps3 bliver udgiver over et år (i europa) senere end 360'eren, de (burde) følges ad."

Det mener jeg ikke du har helt ret i. Jo optimalt set (for Sony) var de kommet på markedet samtidigt. Men jeg mener som konsol "multimedia maskine" er Sony stadig en smule mere "nextgen" end Xbox 360. Måske ikke på grafisk ydeevne (dette tror jeg dog personligt den viser sig at være), men på hele konsolen samlet. PS3 er bare mere "nextgen" (alt er indbygget og maskinen er mere grænsebrydende end Xboxen. Der er blueray ( HD-DVD kom jo først til slut 06). Når man tager alt dette i betragtninge så er det bare en mere komplet pakke.

Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af Wuffer Wuffer skrev:

". PS3 er bare mere "nextgen" (alt er indbygget og maskinen er mere grænsebrydende end Xboxen. Der er blueray ( HD-DVD kom jo først til slut 06). Når man tager alt dette i betragtninge så er det bare en mere komplet pakke.



Hvor har du det fra. Xbox 360 tilbyder en sammenhængende online-oplevelse (sony har ikke engang klarlagt en onlinemarkedsstrategi for udviklerne endnu), 360 tilbyder download af film og tv-shows, der klart er fremtidens måde at leje film på, den understøtter IPTV i europa i slutningen af 2007. Den samkører med dit Media Center som extender og udnytter da generelt sit potentiale ret pænt.
PS3 har et lækkert styresystem, men Sony virker ikke som om de har nogle ambitioner med det, så nok er det next-gen, men spændende er det næppe.
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Bolt Bolt skrev:


Oprindeligt skrevet af Wuffer Wuffer skrev:


<span>"</span>. PS3 er bare mere "nextgen" (alt er indbygget og
maskinen er mere grænsebrydende end Xboxen. Der er blueray ( HD-DVD
kom jo først til slut 06). Når man tager alt dette i betragtninge så er det
bare en mere komplet pakke.

Hvor har du det fra. Xbox 360
tilbyder en sammenhængende online-oplevelse (sony har ikke engang
klarlagt en onlinemarkedsstrategi for udviklerne endnu), 360 tilbyder
download af film og tv-shows, der klart er fremtidens måde at leje film
på, den understøtter IPTV i europa i slutningen af 2007. Den samkører
med dit Media Center som extender og udnytter da generelt sit potentiale
ret pænt.PS3 har et lækkert styresystem, men Sony virker ikke som om de
har nogle ambitioner med det, så nok er det next-gen, men spændende
er det næppe.


Sony udtaler da netop at online delen bliver mere og mere udviklet.

Husk også browsing på nettet, og mulighed for at installere linux
styresystem på den.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 17:46
[

[/QUOTE]

Hvor har du det fra. Xbox 360 tilbyder en sammenhængende online-oplevelse (sony har ikke engang klarlagt en onlinemarkedsstrategi for udviklerne endnu), 360 tilbyder download af film og tv-shows, der klart er fremtidens måde at leje film på, den understøtter IPTV i europa i slutningen af 2007. Den samkører med dit Media Center som extender og udnytter da generelt sit potentiale ret pænt.
PS3 har et lækkert styresystem, men Sony virker ikke som om de har nogle ambitioner med det, så nok er det next-gen, men spændende er det næppe.
[/QUOTE]

 

Download af film på Xbox360 ja ja lad os nu se, det siger Sony også at PS3 kommer til. Xbox360  som extender til Media Center ja så skal den da laves mere lydløs, jeg har begge dele og har prøvet det, men den LARM nope aldrig i livet.

Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 17:58
Download af film og tv til xbox 360 er jo ikke fremtidsmusik. Det er på markedet i USA med et stadigt voksende udbud.

Men jeg er ikke blind for, at Xboxen mangler harddisk i den grad, kvaliteten er skandaløs (er pt. på min tredje konsol). Larmen er træls under afvikling af DVD-spil. drevet larmer meget, men idle-lyden er ikke stor, når man kører fra harddisken. - medmindre din xbox er defekt.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 18:08
Noget jeg ikke forstår er at MS ikke får lavet tastetur og mus og får lavet en online browser ala IE til Xbox360, jeg vil  nu godt se hvordan den download af film vil ske og hvad det koster, og er filmene i HD kræver det nok også en internet forbindelse der er større end de fleste dansker har og kan få.
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 19:46
Du kan gå ind og se Viva Piñata-filmene. De er i HD og kan downloades i DK. Næppe et fuldstændigt rimeligt sammenligningsgrundlag i forhold til fast-medie HD, da det er billige tegnefilm. Men der er der grundlagt et eller andet. - Og så er min datter pjattet med "Piñata-dyr".
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 20:53
Mere om Sonys brøler hos The Inquirer, der sandelig ikke pakker tingene ind. Det er som taget ud af mit hoved:

Linky

Jeg er seriøst nervøs for PS3s fremtid, og Sonys også for den sags skyld. Det bliver ikke billigt det her.
Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 21:30
Oprindeligt skrevet af Bolt Bolt skrev:


Larmen er træls under afvikling af DVD-spil. drevet larmer meget, men idle-lyden er ikke stor, når man kører fra harddisken. - medmindre din xbox er defekt.



Min Xbox360 må være defekt, eller måske er din hørelse bare ikke er så god?


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12234
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 21:55
Jeg kan ikke holde ud at være i lokale med min X360er i længere tid ad gangen, selvom den bare står og downloader et eller andet. Den konsol larmer altså VIRKELIG meget, også selvom drevet ikke kører!
Til top
Bolt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2007 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:



Min Xbox360 må være defekt, eller måske er din hørelse bare ikke er så god?



Ja, det må være fra min tid som kanonslagstester i Thy.

-og mine larmer altså ikke uden disk. Jeg har som sagt været igennem 3, og der er forskel på dem. Nr. 2 var stort set helt stille, men stod jo desværre også af. Jeg har dog en kammerat, hvis Xbox lyder som et jetfly uanset om han kører spil eller dashboard. Blæserne der ellers justeres efter gpu'en kører hele tiden på max og så er det en pinsel

. Måske bliver det bedre for dig med den næste dashboard-update, der skulle gøre noget ved støjen fra drevene. Om det virker/passer ved jeg ikke, men det blev rapporteret på evilavatar, at der var noget på vej.


Redigeret af Bolt - 25-Februar-2007 kl. 22:55
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu