|
|
Besvar ![]() |
Side <1 16171819> |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Når BiBob og Telmore har microsim, har de dyre selskaber vel også
![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
![]() |
Jeg er skam heller ikke i tvivl om, at Telia har micro-sim; ellers kunne de jo heller ikke sælge iPhone 4(s). Jeg er blot i tvivl om, hvorvidt man kan gå ind i en Teliabutik og få det ombyttet med det samme.
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
Det kan du sagtens. Hvorfor skulle du ikke kunne det? Det har jeg selv gjort flere gange da jeg havde Telia. Om det er Erhverv eller Privat er lige meget.
|
|
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Er iPhone 4S den første, der bruger microsim?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Nope, iPhone 4 brugte/bruger der også - og min "hjemmetrimning" af mit gamle SIM-kort lykkedes, til min store overraskelse :)
/Nils
|
|
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() |
Teleproducenterne klipper kortene konstant, når folk får ny iPhone. Det er ikke så svært, men det kræver, at man har et micro-sim liggende som man kan måle efter. Jeg gjorde det selv med et Bibob-kort for min kæreste for nylig.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Havde samme problem. Jeg bandede en del over, at Apple - der ellers markedsfører sig på deres brugervenlighed - ikke viste mig det allermest simple: Hvordan man overhovedet putter et SIM-kort i. ![]() Jeg synes nu stadig nok, at de kunne have gjort mere opmærksom på illustrationen. Og så var den medfølgende klips heller ikke den store lykke for mig. Det hjalp bedre med en almindelig, bøjet papirclip.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Hehe, vi havde samme problem i sin tid med konens iPhone, men det var vist også det største problem hun har haft, tror jeg :-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Thaysenkøhler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2011 Sted: Varde Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Det virker lidt gammeldags at man skal sidde med en bøjet clips for at få simkort i. Men det er et godt trick der kan bruges til mange gode ting så hvorfor ikke også dette :-)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24799 |
![]() |
![]() ![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Thaysenkøhler ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Juli-2011 Sted: Varde Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Se nu er jeg ikke kommet så langt endnu at jeg har fået købt en, så jeg skriver kun ud fra hvad andre skriver herinde. Går stadig og spekulerer over hvilken model jeg skal købe - 16 eller 32 GB? Hmmm svært spørgsmål. Men har tid nok at tænke i så længe den er udsolgt rundt omkring. He
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 16171819> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |