recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom Stofa’s ZAPTOR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom Stofa’s ZAPTOR

Besvar Besvar Side  <12345 26>
Forfatter
Besked
Arthur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 14:03

Ja - det du skriver er præcis det der også står i aftalevilkårene, men der står i reklamekampagnen:

* Efter første år er kortafgiften 99,- kr. om året, som opkræves forud et år ad gangen. 

Sony 32V2000, Pioneer DVR-545HX-S (HDMI), Pace DS810 (HDMI), Belkin 3-1 HDMI Switch, PS3 (HDMI), Pinnacle PCTV 200e, Hauppage Win TV-PVR-250, NAD C 315BEE, BEOVOX S55
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 14:06

Havde ellers håbet på at de kom mere ind i kampen omkring valgfrihed. Lidt som Viasat med deres tema pakker. Omkring sammensætningen af kanaler er der næsten ikke noget nyt. Samme pakker, som Canal+, Family, Pink etc. - De var der også før. Så man skal have Pakke 1 eller 2, for at få de kanaler man gerne vil have.

Ville gerne have nøjes med pakke 1 (den lille) og så valgt eks. natur, nyheder, HD - Og så blive afregnet for det og Nix Weiter. Eller sågar de enkelte kanaler....

Men det kommer nok en dag i 2090.

OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2007
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 15:05
Jeg fik også at vide dem uden den nye boks vil fortsætte med samme pris som de betaler nu. Desuden sagde de at det med temapakker jo naturligtvis bliver bestemt af antenneforeningerne. Det eneste de kunne fortælle ang ANTV er at de har valg om tema pakkerne, nye kanaler osv i morgen og vi kan forvente at få fortalt mere i løbet af december. Altså skal man ikke afskrive at kunne vælge en billigere pakke og tilføje eventuelle tema pakker som de individuelle antenneforeninger så sammensætter. Gav det egenligt mening?
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 15:06

Nå omkring opkoblingen og trække kabler.

Har lige talt med kundeservice.

(Jeg har som sagt TDC bredbånd) – Men internet opkoblingen til blot føres til nærmeste TV stik, da det modem de leverer kører over TV kablet og ikke telefon stikket (hvor TDC sidder).

Til top
Arthur Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-August-2006
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 15:26

Nu er oplysningerne på reklamekampagnen blevet rettet, så der står det samme vedrørende kortafgiften begge steder......

Sony 32V2000, Pioneer DVR-545HX-S (HDMI), Pace DS810 (HDMI), Belkin 3-1 HDMI Switch, PS3 (HDMI), Pinnacle PCTV 200e, Hauppage Win TV-PVR-250, NAD C 315BEE, BEOVOX S55
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 15:55

Oprindeligt skrevet af Doose77 Doose77 skrev:

Jeg fik også at vide dem uden den nye boks vil fortsætte med samme pris som de betaler nu. Desuden sagde de at det med temapakker jo naturligtvis bliver bestemt af antenneforeningerne. Det eneste de kunne fortælle ang ANTV er at de har valg om tema pakkerne, nye kanaler osv i morgen og vi kan forvente at få fortalt mere i løbet af december. Altså skal man ikke afskrive at kunne vælge en billigere pakke og tilføje eventuelle tema pakker som de individuelle antenneforeninger så sammensætter. Gav det egenligt mening?

Skal det forståes at der kommer nogle andre sammensætninger i løbet af de næste uger ?

Jeg har pt. den lille pakke og ville bestille Zeptor. Men tror jeg venter med at bestille den store pakke indtil der evt. kommer alternativer fra foreningen.

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 15:55

hej

vil det så sige ,at hvis jeg køber en zaptor boks,  så kan købe en ekstra kort for 99 kr og så betale højest i kortafgift for 2 kort  474 kr.Kan jeg så  PLUS DET KANALERNE KOSTER.på kort nummer 2, have den i mit tv og se digitale kanaler og så hvis jeg vil bruge de specielle mugligheder slå over på boks da jeg har  2 kort ???.

hilsen agger

Redigeret af agger - 26-November-2007 kl. 16:25
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2007
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Skal det forståes at der kommer nogle andre sammensætninger i løbet af de næste uger ?

Jeg har pt. den lille pakke og ville bestille Zeptor. Men tror jeg venter med at bestille den store pakke indtil der evt. kommer alternativer fra foreningen.

Det var hvad de sagde til mig inde i Stofa Aalborg. For jeg ville nemlig lave min pakke om da de jo varsler en stigning på pakke 3 på mellem 600-800kr, men ville lige høre ang de nye tiltag der vil komme. De sagde at der vil komme tema pakker men er ikke sikker på hvordan det kommer til at virke før de har stemt om pakker, priser osv. Det var hvad jeg fik at vide i hvert fald.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Bygone Bygone skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Jeg har fået at vide alle de nye pakker og priser kan man stadig få selvom man har Samsung/Force eller indbygget DVB-C tuner - det er kun de udvidede ting som Video on Demand, udvidet epg etc. der kræver den nye boks.

Så er det som det plejer og være for det fik jeg nemlig og vide ikke var tilfældet da jeg snakkede med dem. Iflg hende jeg snakkede med så ville samsung boks folket fortsætte som hidtil uden ændringer i pris og abonnement.

Der er korrekt - men jeg fik at vide at Samsung/force kunder kan vælge at skifte til de nye pakker, så man skal så betale en årlig kortafgift.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Havde ellers håbet på at de kom mere ind i kampen omkring valgfrihed. Lidt som Viasat med deres tema pakker. Omkring sammensætningen af kanaler er der næsten ikke noget nyt. Samme pakker, som Canal+, Family, Pink etc. - De var der også før. Så man skal have Pakke 1 eller 2, for at få de kanaler man gerne vil have.

Ville gerne have nøjes med pakke 1 (den lille) og så valgt eks. natur, nyheder, HD - Og så blive afregnet for det og Nix Weiter. Eller sågar de enkelte kanaler....

Men det kommer nok en dag i 2090.

Det er vel netop det de kommer med nu - man kan have en pakke 1 og vælge bland selv, temapakker (som jo er meget identisk med viasats temapakker system). Du kan jo netop vælge at have pakke 1/2/3 og "gratis" få dem digitalt - eller blot have en pakke 1 med digitalt også blande selv med f.eks. Discovery eller købe en sports temapakke. Sådan forstår jeg det. Det er da meget mere frihed end viasat - her kan du da vælge enkelte kanaler og ikke KUN pakker.

Men klart nok har de stadig deres alm. pakker - de hedder nu Premium pakker.
Til top
GebissetDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 18:40
Hej,

Nå, jeg er åbenbart den første, der har fået fat i en :)

Stofabutikken i Aalborg har dem ihvertfald, og jeg har lige sat den til. Hvis man ikke har Stofanet i forvejen (som jeg), så skal man bruge en Stofanet "bærelinie", som ikke koster noget. Man får altså ved bestilling både et Stofanet modem og en Zaptor boks.

Prisen er 995,- for det første år, efterfølgende år skulle være 345 (ifølge ham der solgte, men han var ikke helt sikker).

Førstehåndsindtryk er at fjernbetjeningen ligner noget man kan få til et tv til 499 - den er temmeligt ringe. Jeg håber at min Logitech harmony kan overtage dens funktioner.

Jeg opsat følgende: modemet til datastikket, Zaptor til modemet, Zaptor til antenne, chipkort i Zaptor, antennekabel fra Zaptor til tv og Zaptor via HDMI til mit Panasonic 37PX70

Det hele virkede første gang.

Man bliver dernæst bedt om at angive output til fjernsynet (her understøttes iøvrigt ikke 1080p!), og jeg valgte 720p. Zaptor'en stod derefter ca. 1-2 minutter og genstartede og fandt kanaler. Desværre er kanalerne ikke sorteret som de analoge kanaler og SVT1 kommer som den første.

Der er en menu tilrådighed, hvori man kan sortere de forskellige kanaler og/eller angive ens favoritter, som man kan bladre imellem. Derudover er der mulighed for at angive foretrukne undertekster og sprog for lyd. Herudover kan man angive billedformat, som desværre ikke kan angives pr. kanal. Det betyder at hvis man får vist DR1 korrekt, så vises TV3 ikke korrekt.

Derudover har jeg opdaget, at jeg mangler TV2, men har tilgengæld fået CNBC Nordic? - Tvguiden virker heller ikke, medmindre man går via menuen. Den er desuden laangsom om at zappe, op til 3-4 sekunder.

Tilgengæld står kanalerne rigtigt godt, især DR1 og DR2. Jeg mangler et kabel til receiveren, så der udestår lige at få testet lyden.

Redigeret af GebissetDK - 26-November-2007 kl. 18:42
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 18:45
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hej

vil det så sige ,at hvis jeg køber en zaptor boks,  så kan købe en ekstra kort for 99 kr og så betale højest i kortafgift for 2 kort  474 kr.Kan jeg så  PLUS DET KANALERNE KOSTER.på kort nummer 2, have den i mit tv og se digitale kanaler og så hvis jeg vil bruge de specielle mugligheder slå over på boks da jeg har  2 kort ???.

hilsen agger

Nej som jeg forstod det så kan du KUN få de billige ekstra smartcard til at virke hvis begge smartcards sidder i de nye bokse. Så man kan desværre ikke købe den nye boks også købe et efterfølgende og f.eks. sætte i sit fjernsyn. Dem jeg snakkede med sagde at det er noget med at hvis vi nu gik sammen herinde og deles om prisen på de efterfølgende kort så kunne vi spare mange penge. Kortene snakker åbenbart samme i deres bokse.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 26>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu