recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så lukker Homeenter filmklub også
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så lukker Homeenter filmklub også

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 20:05
Jeg tvivler meget på, at der kommer et fysisk medie efter UHD-BD... Der må simpelthen komme en mulighed for at købe film digitalt, hvor man får det i lige så god opløsning, og med masser af lydformater. Båndbredde er ikke en hindring længere, i hvert fald ikke i Europa og Asien.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 21:00
Jeg har været medlem for mange år siden, men månedens film var sjældent noget ved og glemte indimellem at afbestille. Holder man det op med nogle priser som absolut ikke var blandt de laveste, så var jeg faktisk overrasket over det ikke var lukket for lang tid siden.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 21:19
Underlødige kuponhæfter, introduktionstilbud og binding til at købe et vist antal film til fuld pris, så stk prisen alligevel ikke var attraktiv. Nej dem har jeg aldrig bestilt film hos.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 21:26
Hvis man købte nok film, så kunne man godt komme en del ned i pris. Med velkomst pakke, og så gå efter fuld pris film til 179kr, og hver anden var så til rabatpris, og efter et vist antal, så kunne der købes film til VIP pris. Så de kunne godt komme ned i pris. Men med alle de film, som elgiganten sælger til 99kr, så kunne det ikke betale sig til sidst.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Jeg gider ikke betale 150-200 kr. for en film, som jeg kun ser én gang.
Der er streaming smart for jeg kan se flere film til de samme penge, men er der så en film, der skiller sig ud, bliver den købt på BD (til sin tid UHD BD).
På samme måde med musik.

Nu har man i lange periode kunne købe "primære film" til mellem 80 og 100 kr. Og det endda leveret til døren.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvis man købte nok film, så kunne man godt komme en del ned i pris. Med velkomst pakke, og så gå efter fuld pris film til 179kr, og hver anden var så til rabatpris, og efter et vist antal, så kunne der købes film til VIP pris. Så de kunne godt komme ned i pris. Men med alle de film, som elgiganten sælger til 99kr, så kunne det ikke betale sig til sidst.

Ja men det fortsætter ikke i Elgiganten heller. Den ellers store nybyggede i Vejle, der har de indskrænket pladsen til film. Vel fordi de ikke sælger så mange mere. Så se og få købt nogen film folkens, ellers er der kun streeeeeaming
Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2008
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Ja men det fortsætter ikke i Elgiganten heller. Den ellers store nybyggede i Vejle, der har de indskrænket pladsen til film. Vel fordi de ikke sælger så mange mere. Så se og få købt nogen film folkens, ellers er der kun streeeeeaming

Den FONA / Elgiganten, der ligget på strøget har også droppet film og cd.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 00:13
Jeg overlever nok, hvis de fysiske medier ikke gør.
Jeg er alligevel ikke nørd.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Jeg overlever nok, hvis de fysiske medier ikke gør.
Jeg er alligevel ikke nørd.
Ok, så man er nørd, hvis man går op i kvalitet? Jamen, så er jeg en stor nørd.Big smile Jeg gad heller ikke, at få kopier af film, da det var på mode.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4053
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 09:43
Håber streaming film bliver lige så god kvalitet som bd. Så vil det være fint. Men ellers synes jeg det halter med med streaming
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2016 kl. 09:03
Har brugt homeenter dengang de havde VHS, der fungerede det godt. De havde altså nogle gode introtilbud. Jeg købte Ringenes Herre Trilogi Extended Blu-Ray, Løvernes Konge 3D og vidst nok Titanic 3D som fint introtilbud. Man skulle kun købe 1 ekstra film, så kunne man melde sig ud.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu