|
S: Microsoft Surface RT 32GB |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Marts-2013 kl. 17:14 |
Købt d. 28/2-2013, hos ComputerCity. Kvittering medfølger.
Fejler absolut intet, virkelig lækker tablet, men jeg har besluttet mig for hellere at importere en Surface Pro fra staterne (selvom det godt nok er pricey ![]() Maskinen er i 32 GB udgaven, med mulighed for at udvide med 64GB MicroSD. Emballage, manualer osv. haves stadigvæk og nypris var 3999 kr. Sælges for HBO 2800 kr. Kan afhentes på min bopæl nær Aarhus, eller sendes på købers regning (86 kr med omdeling jf. Postdanmark.dk) ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af BX5 - 08-Marts-2013 kl. 17:33 |
|
![]() |
|
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er prisen for høj, er det fordi jeg er nyt medlem eller er varen bare uinteressant?
Someone explain ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
|
|
![]() |
|
Hehe, måske, men med 148 views må der alligevel have været noget der har kigget
![]() Som tablet er den utrolig fed, og det er virkelig et kvalitetsprodukt. Appstoren bliver udvidet konstant, og det er rigtig lækkert med en almindelig USB-port, sådan at man bare kan isætte en printer, mus, keyboard eller USB-pen, og så virker det, men jeg har bare brug for et par almindelige stykker Windows-software på farten, som desværre ikke understøttes. Derfor må jeg bøde, og betale omkring det dobbelte for en Pro-udgave
![]() |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Vi skal jo lige have pengene fra skattefar ;)
|
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
soli ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-December-2004 Sted: Kbh Status: Offline Point: 341 |
Det koster jo ikke noget at kigge :-) Men held og lykke med salget. /soli
|
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Nok lidt af begge dele. Var da lidt interesseret ![]() |
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Jeg byder 2000 og afhenter den i Århus.
Er der et Touch Cover eller et andet cover med ?? /Oz |
|
![]() |
|
ottoolsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Byder 2500.- afhentet.
![]() |
|
![]() |
|
Så er vi igang - dit bud er noteret Ottoolsen
![]() |
|
![]() |
|
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Hvor længe lader du auktion kører og kan betale med paypal?
|
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |