|
S: Microsoft Surface RT 32GB |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lad os sige til mandag kl.20, hvis ikke nogle af de bydende har indvendinger
![]() Og PayPal kan sikkert sagtens lade sig gøre. Har godt nok kun købt og betalt via PayPal tidligere, så jeg ved ikke helt hvordan det fungerer, når jeg skal hive penge ud derfra
![]() Redigeret af BX5 - 10-Marts-2013 kl. 00:19 |
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Det koster penge at sende og hæve penge med Paypal.
Byder 2600 PP
|
||
![]() |
||
BX5 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 64 |
|
Tak for info Steve, og dit bud er noteret
![]() |
||
![]() |
||
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
|
Har du en "køb nu" pris? Hvis man fx bor i Århus og tænker den kunne være sjov at lege med i dag?
|
||
![]() |
||
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
|
Mener bestemt ikke at en hbo på 2800.- på nogen måde er for høj og havde sq rask budt ind på den, hvis den havde befundet sig i min del af landet :-) Men held og lykke med salget |
||
![]() |
||
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
|
Jeg byder 2650 afhentet!
|
||
![]() |
||
|
Det har jeg ikke tænkt over som sådan, men det vil nok heller ikke være helt fair over for de bydende at tilføje en efterfølgende. ![]()
Bud noteret
![]() Redigeret af BX5 - 10-Marts-2013 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
Denner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2006 Status: Offline Point: 377 |
|
Går ud fra at det er uden Surface Touch Cover ?
|
||
![]() |
||
|
Korrekt.
Nyprisen havde set anderledes ud, hvis det var inkl.
![]() |
||
![]() |
||
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
|
Hej BX5
Jeg kommer desværre til at trække mit bud, beklager, held og lykke med salget ![]() /Oz Redigeret af ozong - 11-Marts-2013 kl. 17:47 |
||
![]() |
||
|
Ok, så har Steve Jones højeste bud med 2600 kr + porto.
Husk det er højestbydende inden kl.20 i aften
![]() |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
|
2800 pp
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |