|
S: MK Sound S-150mkII THX Ultra 2 (3 stk) SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2013 kl. 19:13 |
S-150 mkII kræver ingen nærmere introduktion. Denne legendariske højttaler bliver stadig benyttet i et hav af studier verden over bl.a. hos Lucas Film. Den nye mkII udgave af S-150 har fået forbedret diskant og er om muligt blevet endnu mere åben. Med S-150II er du et skridt nærmere bio himlen, selv ved reference styrke i store rum spiller disse perler u-anstrengt, åbent og luftigt og med et enormt "attack".
De 3 højttalere er 2 år gamle, men har stået ubrugte i 7 måneder pga udenlandsophold. Perfekt stand. Original emballage haves. Står i Kgs. Lyngby. Nypris: 28.485,- http://www.mksoundsystem.com/home-products/150-series/s-150mkii/ http://ktradio.dk/product_detail.asp?id=2987 Samlet pris: 19.000,- ![]() Redigeret af Stereolab - 13-Marts-2013 kl. 12:54 |
|
![]() |
|
LBA75 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Status: Offline Point: 484 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dohhhh.... din slyngel!!!!
Kunne du for pokker ikke have sat dem til salg, inden jeg skar hul i min nye baffelvæg til mine Jamo D600 ![]() Spøg til side, hvorfor sælger du forresten? Mvh LBA75
Redigeret af LBA75 - 10-Marts-2013 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Hehe, det kan da ikke være så svært at lappe hullerne i den baffelvæg
![]() Jeg er stadig meget glad for højttalerne, men har fået lidt penge tilbage i SKAT, så overvejer en "upgrade" til aktive højttalere. |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
jeg overvejer at skifte mine ud - aktive M&Ker? |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Må jeg også få PM? - jeg er egentlig interesseret i at byde, men jeg kender ikke MK lyden og jeg ved ikke lige hvordan de skulle transporteres - bor i nordjyland.
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
neutralt - det der er på skiven , er det du hører. Intet bliver lagt til , eller taget fra. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
p.las, hvordan er de til musik? Er de trættende at høre på? Jeg prioterer egentlig film højest, men jeg søger nogle højttalere som også kan bruges til at lytte til noget musik i ny og næ.. ikke at jeg er audiofil, men jeg vil stadig have noget som er godt.. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Nu ved jeg nogenlunde hvad p.las. vil svare dig - tror jeg, men jeg ville absolut lytte til dem først med musik
![]() Redigeret af Hother - 12-Marts-2013 kl. 12:28 |
|
![]() |
|
det er en højtaler der deler vandene. Selv kan jeg rigtig godt lide dem til musik - især live musik , lyder bare rigtig. hvis man har muligheden kan man med fordel dele ved eks 120hz til musik. Så kommer der lidt mere krop på kickdrums og lign. Man kommer generelt langt , ved at eksperimentere med sit setup. Til film kan de bare noget som andre hifi højtalere ikke kan - kontrol og dynamik , ved høj volume. |
|
![]() |
|
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=44782&PN=31&title=mr-anderson-nu-med-audyssey-pro hvor AlJones fortæller at han bruger 150erne i et dedikeret stereosetup til musik (udover surroundsetuppet i hjemmebioen). |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |