recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oprydning - Diverse sælges eller gives væk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oprydning - Diverse sælges eller gives væk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2009
Status: Offline
Point: 161
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Oprydning - Diverse sælges eller gives væk
    Sendt: 03-September-2016 kl. 18:29
Hej alle

Jeg har nu fået ryddet lidt op i gemmerne og har lidt forskelligt jeg sælger/giver væk. Jeg giver blot en kort beskrivelse af hver ting, og ønskes yderligere information så spørg endelig. Alle tingene står i Vissenbjerg på Fyn (lidt vest for Odense). Jeg vil forsøge at holde tråden opdateret.

Som udgangspunkt sendes de ting jeg forærer væk ikke.

Yamaha RX-V440RDS
Beskrivelse: Surround forstærker. Købt fra ny i 2004. Ikke brugt siden ca. 2006 hvor jeg opgraderede til en kraftigere forstærker.
Alder: 2004
Stand: Fremstår stort set som ny
Pris: 300 kr.

Billeder:

Jamo Multimedia Speaker CS5
Beskrivelse: Glimrende aktive højttalere. Stadig masser af liv i enhederne.
Alder: Ca. 2000
Stand: Fremstår i god stand med få skrammer
Pris: 100 kr.

Billeder:

be.ez Larobe Volute
Beskrivelse: Lækkert sleeve til bærbar computer. Passer til 15". I sin tid købt til 15" MacBook Pro.
Alder: 2008
Stand: Stort set ubrugt

Billede:

Sony Ericsson Elm
Beskrivelse: Mobiltelefon
Alder: Ca. 2010
Stand: Virker perfekt men har få ridser

Billede:

Følgende gives væk

Lille Sony Ericsson bil. Kræver gammelt stik for at lade. Kan f.eks. bruges med K750i og lignende.

Løbearmbånd af god kvalitet. Passer med eksempelvis iPhone 4.

Redigeret af Flubber - 09-September-2016 kl. 18:51
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 00:35
Hejsa Flubber.

Sony tuneren og minidisc'ene vil jeg da gerne overtage.

M.v.h.
Til top
Marco Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Danmark
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 02:32
Haps til Need for Speed Carbon. Sender PM!
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 10:04
Så har jeg fået svaret jer begge på PM Smile

Redigeret af Flubber - 04-September-2016 kl. 10:04
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 10:39
Hej
Jeg vil rigtig gerne have fingre to Google briller. Hvis du gider smide dem i en kuvert, så kan jeg sende nogle penge via mobile Pay.
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 15:43
Google brillerne er væk Smile
Til top
Maggerholm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2005
Sted: Herlev
Point: 1677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maggerholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 21:17
Oprindeligt skrevet af Flubber Flubber skrev:

Hej alle

Jamo Multimedia Speaker CS5
Beskrivelse: Glimrende aktive højttalere. Stadig masser af liv i enhederne.
Alder: Ca. 2000
Stand: Fremstår i god stand med få skrammer

Billeder:

Store men velspillende "computerhøjttalere".
Jeg har selv to sæt i sort.
De var svinedyre tilbage i 2000 (nok fordi de klarede årtusindskiftet uden problemer Tongue).
Mener de kostede 3500kr i butikkerne.
Bruger man iTunes, så er en Airport Express, og sådan et sæt, en glimrende "multiroom løsning").

Mvh Michael

Redigeret af Maggerholm - 04-September-2016 kl. 21:18
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2016 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Store men velspillende "computerhøjttalere".
Jeg har selv to sæt i sort.
De var svinedyre tilbage i 2000 (nok fordi de klarede årtusindskiftet uden problemer Tongue).
Mener de kostede 3500kr i butikkerne.
Bruger man iTunes, så er en Airport Express, og sådan et sæt, en glimrende "multiroom løsning").

Mvh Michael
Tak for de fine ord Smile

Jeg har også selv haft et sæt i sort, men har nu kun disse tilbage i "vintage" farver Tongue Men ja, de spiller rigtig fint!
Til top
MikeD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2008
Sted: Aarhus
Point: 252
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MikeD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 06:23
Hej

Jeg er lidt nysgerrig på den der Sony Ericcson bil...
Virker den?
Og hvordan virker den? Ligesom en fjernstyret bil?
Skal man bruge en app til at styre den?

På forhånd tak.

Mvh

Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 16:55
Vil gerne købe de aktive højttalere. Kan du smide Sangean radioen med i pakken ( skal sendes ) 
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Flubber Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flubber Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2016 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af MikeD MikeD skrev:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på den der Sony Ericcson bil...
Virker den?
Og hvordan virker den? Ligesom en fjernstyret bil?
Skal man bruge en app til at styre den?

På forhånd tak.

Mvh
Sidst jeg prøvede virkede den men for at være ærlig er det nogle år siden, da jeg ikke længere har en telefon der virker med den. Det kræver at man har en Sony Ericsson telefon med det gamle stik, da man vitterligt skal sætte den i bunden af telefonen for at lade den samt parre de to enheder. Så det kræver som sådan ikke en app, men nærmere at man har en telefon der understøtter den. Jeg brugte den selv i sin tid med en K750i.

Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Vil gerne købe de aktive højttalere. Kan du smide Sangean radioen med i pakken ( skal sendes ) 
Sangean radioen har jeg desværre ikke længere. Men jeg kan godt sende højttalerne. Du kan evt. skrive en PB til mig og så tager vi den derfra.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu