|
S: Oprydning - Diverse sælges eller gives væk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2016 kl. 18:29 |
|
Hej alle
Jeg har nu fået ryddet lidt op i gemmerne og har lidt forskelligt jeg sælger/giver væk. Jeg giver blot en kort beskrivelse af hver ting, og ønskes yderligere information så spørg endelig. Alle tingene står i Vissenbjerg på Fyn (lidt vest for Odense). Jeg vil forsøge at holde tråden opdateret. Som udgangspunkt sendes de ting jeg forærer væk ikke. Yamaha RX-V440RDS Beskrivelse: Surround forstærker. Købt fra ny i 2004. Ikke brugt siden ca. 2006 hvor jeg opgraderede til en kraftigere forstærker. Alder: 2004 Stand: Fremstår stort set som ny Pris: 300 kr. Billeder: Jamo Multimedia Speaker CS5 Beskrivelse: Glimrende aktive højttalere. Stadig masser af liv i enhederne. Alder: Ca. 2000 Stand: Fremstår i god stand med få skrammer Pris: 100 kr. Billeder: be.ez Larobe Volute Beskrivelse: Lækkert sleeve til bærbar computer. Passer til 15". I sin tid købt til 15" MacBook Pro. Alder: 2008 Stand: Stort set ubrugt Pris: 100 kr. Billede: Sony Ericsson Elm Beskrivelse: Mobiltelefon Alder: Ca. 2010 Stand: Virker perfekt men har få ridser Pris: 100 kr. Billede: Følgende gives væk Lille Sony Ericsson bil. Kræver gammelt stik for at lade. Kan f.eks. bruges med K750i og lignende. Løbearmbånd af god kvalitet. Passer med eksempelvis iPhone 4. Redigeret af Flubber - 09-September-2016 kl. 18:51 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hejsa Flubber.
Sony tuneren og minidisc'ene vil jeg da gerne overtage. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Marco ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 334 |
|
Haps til Need for Speed Carbon. Sender PM!
|
||
![]() |
||
Flubber ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-August-2009 Status: Offline Point: 161 |
|
Så har jeg fået svaret jer begge på PM
![]() Redigeret af Flubber - 04-September-2016 kl. 10:04 |
||
![]() |
||
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
|
Hej
Jeg vil rigtig gerne have fingre to Google briller. Hvis du gider smide dem i en kuvert, så kan jeg sende nogle penge via mobile Pay. |
||
![]() |
||
|
Google brillerne er væk
![]() |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Store men velspillende "computerhøjttalere". Jeg har selv to sæt i sort. De var svinedyre tilbage i 2000 (nok fordi de klarede årtusindskiftet uden problemer ![]() Mener de kostede 3500kr i butikkerne. Bruger man iTunes, så er en Airport Express, og sådan et sæt, en glimrende "multiroom løsning"). Mvh Michael
Redigeret af Maggerholm - 04-September-2016 kl. 21:18 |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
|
Tak for de fine ord ![]() Jeg har også selv haft et sæt i sort, men har nu kun disse tilbage i "vintage" farver
![]() |
||
![]() |
||
MikeD ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 252 |
|
Hej
Jeg er lidt nysgerrig på den der Sony Ericcson bil... Virker den? Og hvordan virker den? Ligesom en fjernstyret bil? Skal man bruge en app til at styre den? På forhånd tak. Mvh |
||
![]() |
||
Aim ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
|
Vil gerne købe de aktive højttalere. Kan du smide Sangean radioen med i pakken ( skal sendes )
|
||
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
||
![]() |
||
|
Sidst jeg prøvede virkede den men for at være ærlig er det nogle år siden, da jeg ikke længere har en telefon der virker med den. Det kræver at man har en Sony Ericsson telefon med det gamle stik, da man vitterligt skal sætte den i bunden af telefonen for at lade den samt parre de to enheder. Så det kræver som sådan ikke en app, men nærmere at man har en telefon der understøtter den. Jeg brugte den selv i sin tid med en K750i.
Sangean radioen har jeg desværre ikke længere. Men jeg kan godt sende højttalerne. Du kan evt. skrive en PB til mig og så tager vi den derfra.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |