|
S : Yamaha YSP-1100 Soundbar |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||||
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Ja, det kan vi godt sige.
Er det så en aftale? Eller hvor længe kører auktionen? Redigeret af Nilloviz - 06-August-2017 kl. 04:24 |
||||||
![]() |
||||||
Ticonderoga ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2017 Status: Offline Point: 7 |
|||||
Ja det er en aftale. Kan du sende mig en PB så finder vi ud af det |
||||||
![]() |
||||||
Nilloviz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Dk Status: Offline Point: 105 |
|||||
Det er hermed gjort.
|
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||
Så vi andre fik ikke lov til at komme med et bud?
|
||||||
![]() |
||||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
|||||
Nogle gange må man smede mens jernet er varmt og byde v hvad man reelt ville give. |
||||||
![]() |
||||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|||||
Det er jo en afvejning hvor meget man tør risikere at give for at gammelt produkt |
||||||
![]() |
||||||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4284 |
|||||
Det er jeg med på, men så kan man jo heller ikke beklage sig efterfølgende. 😆 |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Jo det kan jeg da, over at han lukker den så hurtigt, når han kunne ha fået meget mere for den. |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Nej? Du gav jo et bud, og der kom et andet bud, som sælger fandt tilfredsstillende, hvis du mente den var mere værd, hvorfor bød du så ikke mere fra starten? |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Du er vel nok sjov ![]() |
||||||
![]() |
||||||
|||||
Du er uenig med mig? Du mener produktet er mere værd, end du bød sælger for det? Redigeret af aerik - 06-August-2017 kl. 22:38 |
||||||
![]() |
||||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19930 |
|||||
Du havde cirka 18 timer til at byde over, inden aftalen blev indgået....... Det er 3/4 døgn. Når der ikke er kommet yderligere bud i det tidsrum, forstår jeg godt at handlen blev lukket. Men jeg syntes til gengæld også at det er mere fair at sætte sluttid på en budrunde. På den anden side, så venter mange med bud til "5 minutter i lukketid". Klaus |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |