|
SACD |
Besvar | Side <12345> |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4747 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Som Potter skriver, skal udstyret man afspiller på være af høj karat, og det er også min erfaring. Det er ikke tilstrækkeligt med en SR forstærker til 15k og højttalere i samme prisklasse, vi skal højere op.
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg fik bytte min. skulle blot sende kopi af kvittering og vist vise et billede af skiven og så gik der lang tid, men der kom en ny uden beregning. |
|||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det kan jeg så slet ikke genkende.
|
|||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
En kæde er ikke stærkere end det svageste led... altså giver det ingen mening at afspille en højopløst audio skive, SACD, på et anlæg som ikke kan gengive lyden
Bond |
|||
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Tror du bliver overrasket. Du kan altid prøve deres gratis sampler. Selvom ikke alle numrer måske er den stil du lytter til, så giver det en klar indikation.
|
|||
Mvh
Henrik Nielsen |
|||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der kommer en ny DSotM box:
https://www.youtube.com/watch?v=t3kU5uAEsa8 Så er den annonceret og første lytte prøve ligger på YouTube!
https://www.youtube.com/watch?v=996Myqoi4gE Redigeret af BlueFox - 19-Januar-2023 kl. 11:57 |
|||
mvh
|||
Audiophile
Bruger Oprettet: 17-December-2020 Sted: København Status: Offline Point: 88 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kan ikke rigtig se nogen annoncering her, i hvert fald er det jo ikke noget officielt, blot en masse spekulation fra en tilfældige click baiter…
|
|||
BlueFox
Funktioner
Tak(0)
|
||
Han nævner en bog, han nævner forlaget, han nævner udgivelsesdatoer i UK og USA, han nævner at bogen bliver fulgt op af en pladeboks udgivelse.
|
|||
mvh
|||
Audiophile
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du nævner selv en DSotM box, personen i videoen skriver "DSOTM 50th Anniversary 'Deluxe' Box Set ANNOUNCED!!". Jeg har ikke kunnet finde nogle annonceringer af dette, der er masser af rygter på diverse fora, men ikke noget konkret - så videoen er ren click bait og inderholder intet bekræftet vedr. en box. Jeg regner da også med, at der er noget på vej - men med Animals var de 4 år om det efter mix var klar... Og - ja det er korrekt at der er en bog på vej, den kan bestiles og købes d. 1. marts på Amazon og 100 andre steder, men den har jo ikke noget at gøre med den nævnte box...i hvert sælges de ikke sammen indtil videre... Et af de vedholdende rygter er at boksen vil indeholde et Atmos mix, hvilket jo giver god mening da den jo allerede findes i adskillige surround versioner... Læs f.eks. her: https://www.loudersound.com/news/pink-floyd-dark-side-book-and-box-set-on-way-to-celebrate-50th-anniversary På Pinkfloydz.com kan man se denne oversigt, som nogle mener bekræfter Atmos udgivelsen/boxen...
|
|||
BlueFox
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej men så lader du bare værd med at tro på det og så er vi alle glade. :-)
|
|||
mvh
|||
BlueFox
Funktioner
Tak(0)
|
||
Pink Floyds officielle facebook gruppe viser nu dette billede blinkende i takt til hjerteslag lyden der indleder albummet.
https://www.facebook.com/pinkfloyd Tro på det - eller lad være! Tilføjet: https://www.brain-damage.co.uk/latest/pink-floyd-release-the-dark-side-of-the-moon-50th-anniversary-t.html Redigeret af BlueFox - 16-Januar-2023 kl. 23:38 |
|||
mvh
|||
Audiophile
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg tror gerne på det og venter spændt på annonceringen 😀 og det må meget gerne være med det ventede Atmos mix 😀
|
|||
Besvar | Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |