|
Sagem DTR94160, fejl ved optagelser |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Appel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2011 Sted: Dragør Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2011 kl. 10:46 |
Min Sagem DTR94160 tahd fejler ofte når jeg vil optage fra de krypterede Boxer kanalerne. Hvis jeg optager via timer, gemmes optagelserne ikke, eller også er hele forløbet sort skærm.
Ved direkte optagelser opstår der derimod aldrig fejl. Er der nogen af jer derude som har oplevet det samme? Mvh Vagn
|
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke noget jeg har oplevet ved min boks, men det kunne tyde på et problem med dit Boxerkort, siden det kun opstår på Boxers kanaler ?
Prøv at tage kortet ud af boksen og sæt det i igen .
|
|
![]() |
|
Appel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-December-2011 Sted: Dragør Status: Offline Point: 7 |
Hej Filmfreak
Tak for dit svar. Desværre hjalp det ikke med blot at tage kortet ud og sætte det ind igen. Det er dog nærliggende at tro, at fejlen findes på kortet, idet jeg tidligere har fået apparatet byttet hos Sagem, uden at fejlen derved forsvandt. Kortet er ikke udskiftet. Det undrer mig blot, at hverken Boxer eller Sagem har nævnt denne mulighed, når jeg har kontaktet dem og fortalt om fejlen. Mvh Vagn
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
|
mlangballe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
Hej Vagn Der er desværre fejl på DTT nettet lige pt. Der arbejdes på højtryk på at finde fejlen, men indtil videre er det ikke lykkes. Du kan evt. bruge manuel timer funktion i mellemtiden. Der er ikke så mange fejl ved denne. /Martin |
|
![]() |
|
Tak for gode input.
Jeg modtog nedenståend fra leverandøren af min Sagem boks: Vi har efterfølgende funder ud af at alle boxer boxe har problemer i
øjeblikket med optagelser Kun når man laver manualle optagelser dvs man beder boxen om at fx
optage fra kanal 5 mellem kl. 14.00 og 14.30, man må ikke bruge epg/guide til
at markere et program så går det galt. Det er et problem, fordi DR i øjeblikket tester noget epg som går ind og forstyrrer Boxers epg, det skulle gerne gå i sigselv igen snarest, boxen fejer ingen ting – og alle sammen lider under samme problem. |
|
![]() |
|
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1396 |
Hej , Er der nogen her der ved hvornår dette problem bliver løst - syntes ikke at kunne finde noget på DR's hjemmeside ?
Min Sagem boks har ikke optaget en eneste af timer-optagelserne hen over nytåret programmeret via EPG
![]() |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
|
![]() |
|
Jeg har netop sendt en opfordring til Boxer, om at bruge deres Info kanal til at fortælle brugerne om tekniske problemer.
Spændende om de gider følge opfordringen. Den 28/12 2011talte jeg med Sagem service i Sverige. Her mente man, at problemet ville være løst i løbet af en uge. |
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
jeg mener det er ca 3 til 4 uger siden jeg første gang snakkede med sagemcom i sverige men det er som om at boxer bare sender lorten videre og sagemcom sender lorten tilbage til boxer igen
|
|
![]() |
|
skyking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 348 |
![]() |
|
En noget indforstået Joke, do not answer!
|
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Hvis det er DR som laver tester noget nyt må det være NorDig PVR systemet: http://digi-tv.dk/PDF/Branchem%C3%B8de_opdateret%2014_12_2011.pdf side 4. Det er da træls, at DRs luner ødelægger resten for folk.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |