|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 16:37 |
|
Jeg påtænker at tegne mig for Boxer's mini abonnement. Men hvad med den Sagem box? Er den stabil og god?
|
||
![]() |
||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
|
Jeg har købt en uden Boxer, bruges som ekstra boks.
Hvis signalet ikke er rimelig godt vil jeg fraråde den, så pixelerer billedet for meget. Min har gjort det en gang imellem. Med godt signal er billedet udmærket men ikke topklasse. Den er laaang tid om at starte op, testede lige med et stopur. Fra jeg trykkede på knappen til der var billede, gik der 17 sekunder. Det lyder ikke af meget, men det er længe når man venter på billedet. Kanalskift tager 2-3 sekunder. Ud over disse ulemper har min kørt stabilt og problemfrit. EPG og menuer synes jeg er udmærkede. EPG'en bladrer automatisk i programomtaler, der ikke kan være i vinduet. |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Jeg har netop bestilt mini-abonnementet, men valgte en anden boks, da der
lader til at være lidt blandede erfaringer med Sagem. Elsparefondens test kom så vidt jeg husker også til et lidt blandet resultat. Hos netto-sat kan man få samme tilbud med en Triax 405-boks og hos av- connection er der valgmulighed mellem flere modeller, bl.a. Maximum 541 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Uh det lyder ikke godt med den Sagem. Har godt set at AV-Connection har valgmulighed mellem flere boxe. Men hvilken er så bedst: Triax 405 eller Maximum 541? Og hvad med Technisat'en? Redigeret af Kampus - 06-Oktober-2009 kl. 19:20 |
||
![]() |
||
ht204 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor god Maximum T-541 VA er ifht boxers standard boks - så stor forskel http://www.forbrug.dk/test/testbasen/digi-modtagerbokse/ ser der ikke ud til at være...? Redigeret af ht204 - 12-Oktober-2009 kl. 21:27 |
||
![]() |
||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
|
Det lyder godt med en anden boks end Sagem - den kommer nødigt indenfor hos mig. Sagem har ikke viljen og/eller evnen til kvalitet - hver eneste gang - og det gider jeg bare IKKE. Lars |
||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilken box er så at foretrække Triax'en eller Maximum'sen? |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Jeg har en Strong SRT 8410 den viser et rigtig godt billede samt en rigtig god lyd bruger en Strong ANT15 DVB-T udendørs antenne, et
ekstra plus er standby forbrug i strøm er kun 0.6 W og i brug max 9 W. andre bruger lang over det dobbelt, og andre er rigtig store strømslugere selv på standby. Husk optimalt billede med et optimalt signal, indstilling af antennen betyder alt, men søg og du skal finde. ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja men nu er Strong ikke en af dem man kan få med Boxer abb. Har selv haft en Strong mpeg2 tuner i huset og den var ikke lige så god som den Philips jeg har kørt med her til sidst. |
||
![]() |
||
ht204 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
søg og du skal finde. jeg har set flere tilbud med strong 8410 og boxer, f.eks. her
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=2958593 |
||
![]() |
||
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
|
Min er da købt med Boxer Intro Abb. jeg ved at Computercity har dem. ![]() Jeg har kigget mere på helheds indtrykket, og billedet er bare i top, meget lavt strømforbrug, hurtig tekst tv, rigtig godt lyd, hurtigt opstart, god EPG, lette menuer. Prøvet Sagem ITD84HD, større strømforbrug i brug og standby, tror det var det dobbelte, men tekst tv er helt i bund, tryk 2 gange og man skal vente en evighed, det er direkte ubrugeligt på den. ![]() Redigeret af Jan.Larsen - 14-Oktober-2009 kl. 10:59 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen de vil så ha' 89 kr/md |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |