recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sammenligningsskema
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSammenligningsskema

Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
rasmusklump Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2005
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2007 kl. 15:17

Hej - jeg mangler lg i skemaet.

Til top
plankeby Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Januar-2006
Sted: Norway
Point: 385
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 16:46

Hvorfor kan en ikke legge til andre opptakere en dem 9 som er i "brand" rullegardin menuen?

Er sammenligningskjema kun for opptakere som er av de 9 ulike produsenter?

Hva med LG, Hitachi, Thomson, Thoshiba, Packard Bell, Eltax og de andre produsenter?

Jeg vil gjerne legge inn informasjon om to opptakere, men det er ikke mulig, fordi dem ikke er med i rullegardinmenuen.

Redigeret af plankeby - 21-Februar-2007 kl. 16:48
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2007 kl. 19:44
De skulle alle være oprettet nu. Har du flere mærker, så sig til - det er ikke af ond vilje, at de ikke er der, men når jeg ikke kender dem, så er det svært at oprette dem .
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 08:32

Takk.

Det jeg savner litt, er om det på noen måte kan gjøres lettere å finne fram til skemaet.

For meg virker det som at skemaet er litt for godt gjemt i forumet...?

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 12:56
Skemaet er vel ikke en del af forummet, men er noget som HeartWare vedligeholder.
mvh Christian
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2007 kl. 13:27

Oprindeligt skrevet af cnn3 cnn3 skrev:

Skemaet er vel ikke en del af forummet, men er noget som HeartWare vedligeholder.

Det kan jeg forstå, men ofte så er forum et sted hvor flere personer bidrar til innholdet, og når noen lager et skema eller annet som kan være av interesse for mange i forumet, så bør det kunne lages en link.

I andre forum  vet jeg at brukermoderator lager link eller en kommentar lett tilgjengelig til innlegg det ligger ekstra arbeid bak.

Dette er ikke kritikk, men en ide for å gjøre skemaet bedre, større, pluss avhjelpe flere som undrer seg over funksjoner på ulike opptakere.

HeartWare bidrar godt i dette forum og skemaet er ingen konkurrent eller trussel for recordere.dk. Om skemaet var på et konkurrerende sted forstår jeg selvsagt at recordere.dk ikke vil ha interesse av en link, men så er ikke tilfelle her (?).

HeartWare du må gjerne ha med adressen til skema i din signatur  (om det ikke strider mot recordere.dk sine regler?)

Redigeret af plankeby - 23-Februar-2007 kl. 13:32
Til top
Kupit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 10:29
Tak til alle implicerede for indsatsen med at lave skemaet, jeg finder det ganske nyttigt. Der er en feature jeg mangler felter for - nemlig muligheden for at opdele en optagelse på flere DVD'er, når man brænder den over.
Endvidere er skemaet efterhånden blevet så stort og svært overskueligt, at det ville være dejligt hvis kolonnebetegnelserne var låst, så de kunne ses hele tiden. Det kan nemt gøres ved at lave siden i et frameset. Alternativt kunne linien gentages forneden i skemaet, ligesom typebetegnelserne er angivet i begge sider.
Man ville også opnå en bedre overskuelighed, hvis felterne var lidt mindre - dette kunne opnås ved at lodret- eller skråtstille kolonnebetegnelserne.

Keep up the good work

Redigeret af Kupit - 08-Marts-2007 kl. 10:42
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2007 kl. 10:37

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

De skulle alle være oprettet nu. Har du flere mærker, så sig til - det er ikke af ond vilje, at de ikke er der, men når jeg ikke kender dem, så er det svært at oprette dem .

Hej HeartWare

En lille opdatering til dit skema. Jeg har prøvet at udfylde formularen "new recorder" men skemaet blev ikke automatisk opdateret.

Philips DVDR9000 bør slettes, den er kun udkommet i ganske få stykker i Tyskland.

Nye maskiner:

Philips DVDR7260 og DVDR7310

7260 er identisk med 7250 mht til funktioner
7310 er identisk med 7300 mht til funktioner

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 01:34
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Jeg har prøvet at udfylde formularen "new recorder" men skemaet blev ikke automatisk opdateret.

Nej - for at forhindre spamming af skemaet, så er tilfjelser "modereret", så jeg skal gå ind og godkende dem. Derfor har jeg også skrevet tidligere, at folk skal meddele deres tilføjelser her i denne tråd, så jeg kan gå ind og godkende dem (jeg checker ikke skemaet hver dag).

Men så vidt jeg kan se er der ikke udfyldt noget nyt i skemaet... Hvornår gjorde du det, og hvad var navn/mærke på recorderen?

Redigeret af HeartWare - 09-Marts-2007 kl. 02:02
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
PopCorn Hour A-500
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 02:00
Det kan desværre ikke lade sig gøre i HTML at skrive tekst roteret 90°, så jeg har skrevet det normalt, men med ét bogstav pr. linie.

Samtidigt har jeg udskiftet "Yes" og "No" med en rød og grøn bold, og jeg har lavet popup-hints på de forskellige afkrydsninger.

Hvis du er i tvivl om, hvilken recorder/feature kombination et grønt eller rødt felt dækker, så placer musen over bolden og du skulle få det at se i et tooltip/popup hint.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
PopCorn Hour A-500
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Point: 9421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 08:47

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Jeg har prøvet at udfylde formularen "new recorder" men skemaet blev ikke automatisk opdateret.

Nej - for at forhindre spamming af skemaet, så er tilfjelser "modereret", så jeg skal gå ind og godkende dem. Derfor har jeg også skrevet tidligere, at folk skal meddele deres tilføjelser her i denne tråd, så jeg kan gå ind og godkende dem (jeg checker ikke skemaet hver dag).

Men så vidt jeg kan se er der ikke udfyldt noget nyt i skemaet... Hvornår gjorde du det, og hvad var navn/mærke på recorderen?

Hej

Det var de 2 Philips maskiner jeg tilføjede. Det er flere mdr siden, men har selv haft IT problemer så det kan let være min pc der fejlede.

Men som sagt
Philips DVDR 7250 er identisk med DVDR7260
og
Philips DVDR 7300 er identisk med DVDR7310

7250 og 7300 er muligvis udgået.

Til top
Kupit Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Oktober-2004
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2007 kl. 10:21

Det kan desværre ikke lade sig gøre i HTML at skrive tekst roteret 90°, så jeg har skrevet det normalt, men med ét bogstav pr. linie.

Samtidigt har jeg udskiftet "Yes" og "No" med en rød og grøn bold, og jeg har lavet popup-hints på de forskellige afkrydsninger.

Hvis du er i tvivl om, hvilken recorder/feature kombination et grønt eller rødt felt dækker, så placer musen over bolden og du skulle få det at se i et tooltip/popup hint.

Du har helt ret, HTML er ikke særlig flexibel i den henseende, det jeg havde forestillet mig var at skrive overskrifterne på små jpg filer, eller måske endda een stor. Med imagemap kan de fine uddybninger af enkelt emner stadig bevares.
Det er udmærket med boldene og popup.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 12131415>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu