recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samrtwii 2 og Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samrtwii 2 og Canal Digital

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
icecool_denmark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-November-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér icecool_denmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samrtwii 2 og Canal Digital
    Sendt: 12-Februar-2015 kl. 06:44
Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af icecool_denmark icecool_denmark skrev:

Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole
 
Så kører det i ring.
 
Til top
icecool_denmark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-November-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér icecool_denmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 07:44
fik vide at det var nok en god ide at smide den :-)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 07:54
Smartwii har også et dansk forum, måske du hurtigere vil få svar der
Til top
icecool_denmark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-November-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér icecool_denmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 07:55
takker prøver at finde der forum :-)
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 10:41
Jeg har haft det kørende med Smartwii og Canal Digital i flere år. Det er dog vigtigt at du får et Non Pairing Card fra Canal Digital. Jeg ved ikke om de stadig udleverer det.
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
icecool_denmark Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-November-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér icecool_denmark Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 10:46
Hej MCenterFreak så er jeg godt nok på skider har fået vide f cd mine kort skulle være parring med udstyr
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 12:31
Jeg ved ikke om der er noget der har ændret sig, så du måske kan køre med et Pairing Card. Prøv evt. at kontakte SmartWi her: http://smartwi.net/distributors/#denmark
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af icecool_denmark icecool_denmark skrev:

Hej jeg har fået Canal Digital er der nogle her der har erfaring med samrtwii 2 og Canal Digital om det overhovedet virker samme ved godt at Modul og kort fra Canal Digital er parret sammen hilsen ole

Du ved godt at du kan få 3 ekstra kort, uden at det koster ekstra ?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 17:42
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Du ved godt at du kan få 3 ekstra kort, uden at det koster ekstra ?
Helt gratis er det nu ikke. Der skal købes en boks sammen med hvert gratis kort. Derudover skal der betales 99 per måned/kort, hvis man er Premium eller C More kunde
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 17:46
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Du ved godt at du kan få 3 ekstra kort, uden at det koster ekstra ?
Helt gratis er det nu ikke. Der skal købes en boks sammen med hvert gratis kort. Derudover skal der betales 99 per måned/kort, hvis man er Premium eller C More kunde
Øh, ekstra bokse slipper man da heller ikke for, med SmartWii ?
Men enig i C More idiotien :)

mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2015 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Øh, ekstra bokse slipper man da heller ikke for, med SmartWii ?
Men enig i C More idiotien :)

Det er fordi jeg tænker i MediaCentre. Du har selvfølgelig ret i at man skal bruge en boks til de ekstra kort, men da jeg kører med små PCer ved hvert TV, er det lidt dumt at man skal betale for nogen TV bokse man ikke bruger
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu