recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 40m71b, r71b eller s 71b
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 40m71b, r71b eller s 71b

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Juve20 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-August-2006
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 40m71b, r71b eller s 71b
    Sendt: 01-September-2006 kl. 14:34

Da jeg er blevet enig med mig selv om, at panasonic pv60e er for grimt at se på i folrhold til så mange andre fladskærme, og at jeg har besluttet, at det nok bliver for irriterende for mig at have et plasma fjernsyn, pga reflektionerne af lyset på skærmen, da jeg har en meget lys stue(mange vinduer)... har jeg besluttet mig for at se efter samsungs lcd tv.

Er der nogen grund til at bruge 5-6000 mere på at invistere i m71 frem for r 71?...tænker her bla på om billidkvaliteten er meget ringere på r 71, og hvordan ser det ud med s 71 sammenlignet med r 71...

vil i evt mene det er  bedre at købe m61 frem for r 71?

Jeg skal bruge tv'et til at spille xbox 360, se dvd og selvfølgelig tv

Det jeg nok mest håber, er at r 71 vil være det bedste køb for mig, da jeg synes 21000 er lige i overkanten for et tv så passer 15k bedre, men er billed kvaliteten markent ringere end m71 er det nok ikke sagen.

Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2006 kl. 14:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu