|
Samsung 46ES8005 tænder af sig selv |
Besvar | Side <12345 8> |
Forfatter | |
mbp
Ny bruger Oprettet: 09-April-2015 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nu så mange måneder siden, at jeg ikke lige kan svare på de spørgsmål. Beklager.
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det er nok for meget at forlange af dig. ☺
Det er dog lykkedes for rigtig mange. Se fx her http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?tid=532218&fid=31 Og køb nu ikke samme størrelse. Spørg fx Samsung eller en fagmand om den rigtige størrelse!
Redigeret af bentpetersson - 04-December-2015 kl. 11:10 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung kender ikke den rette størrelse - ellers havde de vel monteret den rette størrelse?
Klaus |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke Samsung har haft brug for efterfølgende at vejlede reparatører, så de idag kender den rette størrelse?
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej.........
Klaus |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Jo .....😊
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, Samsung reparerer på boardniveau, ikke komponentniveau.
Klaus |
|
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
Ok. Jeg er sikker på, at du om nogen kunne hjælpe de, der har problemer.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne også være en bevidst handling, så forbrugerne ikke holder for længe på produktet, og dermed køber nyt. Samsung har så ikke lige overskuet, at det næppe er af samme mærke, hvis det er pga. fejl. Eller så satser de på forbrugerne har "glemt" det, eller at græsset ikke er grønnere på den anden side (hos en anden producent). Med det antal Samsung TV på markedet, og formodenlig det antal der sælges, så er der nok desværre noget om snakken. Selv med fluer! |
|
kim7er
Junior bruger Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det muligt at poste et billede af en åben
|
|
kim7er
Junior bruger Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
En opdatering, det var ikke helt det samme bagpanel som guiderne her på siden.Men jeg købte 2 kondensatorer hos Brinck i Frederiksborggade 42,1360 København og monterede dem. Jeg er og var en smule spændt på om det virkede (huskede at vende dem rigtigt) nu har det kørt ca 2 timer, så jeg tror det virker.
Så en stor tak til et par GULD medlemmer for hjælpen. Mvh Kim7er
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
.
Redigeret af Henrik B. - 28-December-2015 kl. 12:42 |
|
Besvar | Side <12345 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |