|
Samsung 46ES8005 tænder af sig selv |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
kim7er ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svar til Cyberguruen.
Lyder spændende kigger lidt rundt på sites og finder måske noget omkring udskiftning af Wifi modul. Kunne denne her være til hjælp SAMSUNG WIS15ABGNX WIFI DONGLERedigeret af kim7er - 27-December-2015 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
kim7er ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2013 Sted: dk Status: Offline Point: 37 |
Svar til Bentpetersson
Mit modem står 3 meter derfra så kunne jeg bare kable det direkte ,ved ikke om man kan købe en djungle eller hvad sådanne en hedder som modtager trådløst???
Redigeret af kim7er - 27-December-2015 kl. 09:59 |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Kim.
Den nævnte extender bruger jeg til at forstærke wifi, således at jeg kan streamer direkte tv, når jeg griller og til gæster, der bor helt ude i Riddersalen. Extenderen kan kobles sammen med routeren med samme adgangskode, så den automatisk logger på enheden, når routeren ikke længere rækker. Der er som nævnt også adgang til 1 kabel i bunden. Endvidere kan den optræde som selvstændig Router. Prøv at købe sådan een. I Elgiganten kan du jo afprøve den i 14 dage. Du kan have Extenderen liggende bag dit tv blot tilsluttet strøm. Redigeret af bentpetersson - 27-December-2015 kl. 10:44 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Hvis du har kablet netværk 3 meter fra tv, så havde jeg brugt dette i stedet for wifi anytime
![]() |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Ja så var jeg til byen pg købe en dongle Men Men den reagere overhovedet ikke på den heller har prøvet at kable men duer heller ikke på ALL SHARE så lidt trist er jeg da, at jeg ikke kan bruge og dele min server som jeg har kørende, uden at jeg skal trække ud og ligge på en extern HD.
![]() Mh Kim
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Sæt kabel til og se om du får en IP adresse fra din router.
Det må betyde at alt netværk i tv er gået i stykker
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Desværre Cyberguyen tror vi er derhenne hvor alt er i udu så. Og ja hvis jeg sætter kabel på får jeg en IP adresse men den kan jeg ikke bruge til noget den kan ikke linke til min Pc eller server.
![]() |
|
![]() |
|
Oki - at du får en IP adresse med kabel får mig til at tro at det ikke er gået i stykker.
Hvilken IP adresse får dit tv og hvilke IP adresser får det andet udstyr du har siddende?
|
|
|
|
![]() |
|
Svare lige tilbage imorgen har gæster.
![]() |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Og Kim lige et andet spørgsmål. Jeg forklarer senere.
Hvortil fører dit tv-elkabel? 1. Direkte i stikkontakt, der er monteret af elektriker 2. eller til fx forlængerledning og dåse, og 3. hvor langt derefter til tilslutning i stikkontakt? |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
jehlder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Hej igen. Beklager at jeg bryder ind her midt i en debat, men jeg har haft min problemstilling oppe og vende i dette emne, så jeg tænker ikke det er nødvendigt at oprette et nyt emne, da det omhandler samme problemstilling.
Jeg har prøvet alle "hjemmeløsninger" på mit TV, men intet er hjulpet. Jeg er nu i tvivl om jeg skal forsøge at få repareret TV'et eller simpelthen bare købe et nyt. Der er ingen garanti tilbage på mit nuværende, og hvis jeg skal have det repareret koster det 500kr (+fragt) bare for et prisoverslag på reparationen, og den efterfølgende reparation kan jo så koste alt muligt. TV'et er 3 år gammelt, og hvis det skulle gå i stykker igen står jeg i samme problemstilling. Vil det kunne betale sig at få det repereret, eller ser i mere værdi i at købe et nyt f.eks. Samsung 55" til 6000kr?
Vil jeg desuden kunne få lidt penge for mit nuværende defekte TV?
Godt nytår.
Mvh Jens
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Du har et Samsung tv der er gået i stykker efter tre år og nu overvejer du at købe et Samsung igen?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |