|
Samsung 46ES8005 tænder af sig selv |
Besvar | Side <1 678 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Klaus@ Samsung er godt, Samsung længe leve ( hvis det kan )
|
|
jehlder
Junior bruger Oprettet: 07-Maj-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Læg mærke til "f.eks.". Først og fremmest vil jeg gerne finde ud om der er mest værdi i at få mit nuværende repereret eller at købe et nyt.
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg foreslår, at du køber et gammelt Tv af Klaus eller Kampus. De har nogle gode TVapparater, der har holdt i rigtig mange år. Af samme årsag er de jo lidt undskyldt med hensyn til erfaring i nye apparater. Men flinke er de! 😉
Og så er de rigtig gode sælgere af Samsung, selv om det nok foregår ubevidst. Folk vil jo helst selv bestemme. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg foreslår du køber bentpetersons TV, det er afprøvet i flere md for holdbarhed
|
|
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er desværre ikke til salg, men vi har en række udmærkede Samsung apparater af ældre karakter ude i familien, der fungerer, og som muligvis kan købes!😉
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
Besvar | Side <1 678 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |