|
Samsung 48" UE48HU7505 til 9.999.- |
Besvar | Side <1 5678> |
Forfatter | |||
bentpetersson
Guld medlem Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Claus og Henrik.
Tak for jeres store interesse, men jeg forstår den ikke helt, når I ikke har det apparat som der spørges til. Måske er det en ide for jer at downloade brugsanvisninger til apparaterne, så jeg ikke behøver gentage den. De findes på pdf-filer så man nemt kan søge det ønskede. Anvisningen beskriver fx til mit apparat forskellighed på HDMI tilslutningerne, og hvis kablerne er sat i de rette eller ikke er. På HDMoversigten på TVet opstår en løbetekst om, hvordan man kan omprogrammere de to fjernbetjeninger og indsætter en funktion til samme. På denne måde kan andre apparater som skal være kompatible, fx bluerayoptager også få adgang til fjernbetjeningerne på en række områder der på denne måde bliver en slags genveje for betjeningen. Til Henrik. Hvad er det for et link som du henviser til og hvordan kommer man ind i det? Redigeret af bentpetersson - 15-September-2014 kl. 13:02 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg henviser ikke til noget link, men derimod til det Kampus skrev ang. convenience, for det misforstod du da totalt!
M.v.h. P.S.: jeg har arbejdet indenfor radiobranchen i 25+ år, så jeg klarer den nok uden brugsforvirring. |
|||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
||
Henrik
Du har et link til Bøje & Brøchner, |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er betryggende at vide, at vi har eksperter herinde. TAK. Min ekspertise er rent byggeteknisk og forsikringsteknisk og derved også juridisk i begge henseender. Så gør endelig brug af min viden. Når du forhåbentligt ikke har grint kæben helt af led :), ( ellers kan jeg sende forbindinger) vil jeg forsøge at forklare - ikke ordet convenience- , men som jeg nævner:Smart convenience, og som Samsung nævner herunder. Citat Smart Convenience: ConnectShare Movie (USB2.0):Yes Anynet+ (HDMI-CEC):Yes Picture-in-Picture:1 Tuner PIP citat slut. Specifikt er det anynetfunktionen, som jeg hentyder til, idet denne funktion er afhængig af valg af HDMI indgang. Det er denne convenience, der skaber den nemme adgang til fx boks, receiver, blueray og hometheater, men derimod ikke til fx pc. Med andre ord at funktionen benyttes til det, der bruges til at fjernbetjene for at skabe nemhed. Redigeret af bentpetersson - 15-September-2014 kl. 11:12 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
bentpetersson
Funktioner
Tak(0)
|
||
Redigeret af bentpetersson - 15-September-2014 kl. 13:07 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nå men for lige at runde HDMI stik diskussionen af.
Det er korrekt at alle 4 HDMI stik er lige gode til at overføre signalet men hvis man ikke vælger en indgang, der er 'beregnet' til Bluray fungerer betjeningen ikke optimalt. Det er der så råd for ved gennem Menu at lade TV'et selv finde tilsluttede enheder. Derefter er alt i den skønneste orden. Dagens dumme spørgsmål: Pinkode?? - hvor finder jeg den ? Skal jeg op på loftet og rode kassen igennem efter den ? Dagens knapt så dumme spørgsmål: Jeg fik købt mig et ultra thin ophæng til TV'et og der er ikke plads til mine Audio out stik til anlægget. Findes de i en 'vinklet' version eller er jeg virkelig nødt til at 'trylle' med ophænget ? En anden mulighed er måske at bruge den digitale udgang og så en konverter ved forstærkeren ? På forhånd tak for feedback Redigeret af Bladerunner - 20-September-2014 kl. 20:37 |
|||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvis du ikke selv har ændret pinkoden, så står der som regel,hvad standardkoden er, et sted i brugsforvirringen.
Ellers er standardpinkoden oftest 0000, 1111 eller 1234. M.v.h. |
|||
Bladerunner
Super bruger Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg måtte bryde mit princip og til en forandring slå op i manualen Du har ret - det er 0000 - takker. Fik googlet mig til svaret på mit andet spørgsmål: http://www.hifiklubben.dk/Products/argon-5482-rca-adapter-27451/ Redigeret af Bladerunner - 21-September-2014 kl. 00:24 |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Findes der audio out på dit tv? Klaus |
|||
Bladerunner
Funktioner
Tak(0)
|
||
Dammit - du har ret Klaus, det er der ikke. Det jeg troede var Audio out var noget andet. Nå men så må jeg vel gå denne vej i stedet: http://www.av-cables.dk/optisk-converter/digital-converter-til-analog-phono.html Den burde vel virke når der står 'Digital Audio out (Optical)' på stikket ? |
|||
cccd
Guld medlem Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej smajli ! Har du fået det gjort ?? Redigeret af cccd - 22-September-2014 kl. 10:34 |
|||
|
|||
Bladerunner
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hey cccd,
Har du forsøgt dig med de manuelle indstillinger fra smajli ? |
|||
Besvar | Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |