recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685

Besvar Besvar Side  <12345 65>
Forfatter
Besked
Mr. Myx Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 11:37
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Er der ikke nogen der har modtaget dette tv, der kan komme med lidt inputs om det :)

Min er pakket og afsendt igår, forventer at modtage idag eller imorgen. Når jeg modtager skal jeg nok komme med en førstehånds vurdering fulg op af en vurdering after burn-in :)
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 11:46
Lyder lækkert :) Er nemlig selv blevet lidt hooked på det..
Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 170
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Mr. Myx Mr. Myx skrev:

Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Er der ikke nogen der har modtaget dette tv, der kan komme med lidt inputs om det :)

Min er pakket og afsendt igår, forventer at modtage idag eller imorgen. Når jeg modtager skal jeg nok komme med en førstehånds vurdering fulg op af en vurdering after burn-in :)

Husk billederne Wink
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Point: 633
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 13:25
jeg har talt med Bring som skal levere tv´et og de kommer hos mig i dag ml 15-21Big smile.

jeg ringede dog selv til dem og rykkede og mit indtryk var, at hvis ikke jeg havde ringet var det ikke kommetConfused.

så mr. myx- ring 70103103 og aftal et leveringstidspunkt hvis ikke de selvfølgelig allerede har kontaktet digWink
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Point: 375
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 13:43
Lyder lovende :) ser frem til at høre mere..
Til top
psychotic Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-April-2006
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 13:43
Rapsacdk må jeg spørge hvornår du bestilte dit og hvornår det blev afsendt? Jeg bestilte nemlig torsdag aften hvor det så blev afsendt fredag over middag. Den eneste status jeg kan se når jeg laver en track and trace er: EDI created, 2010-10-25 07:06. Status OK, Registered. 

Redigeret af psychotic - 26-Oktober-2010 kl. 13:45
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 15:04
jeg bestilte torsdag aften og fik endelig ordrebekræftigelse om fredagen. I går kunne jeg så se mit trackingnr og EDI created blev registreret kl 0706 og kl 0902 blev den så registreret som afhentet i Kastrup.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 15:34
Tak for svar. min blev først registreret som afhentet i Århus her kl 09:54 kan jeg se nu. så jeg går udfra den først kommer i morgen, jeg bor i Jylland og går ud fra du bor på sjælland så der går sikkert en dag mere med min levering.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 19:36
Mit tv kom sørme idag alligvel, fragtmanden ringede en halv time inden han kom. Jeg finjusterer lige indstillingerne og så vender jeg tilbage senere idag med mine indtryk. Kan dog allerede sige at min indtryk indtil videre er ganske positivt. Kan ihvertfald sige at designet er rigtig flot, den blå kant forneden er slet ikke så tydelig som på billederne, og det synes jeg personligt er en god ting. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 21:52
er din fod også en kryds-fod og ikke den firkantede som illustreret på hjemmesiden?

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 22:39
Ja det er den, regnede egentlig også med at den var da alle de officielle produkter billeder jeg har set af tvet er med den. Jeg tror det skyldes at produktbilledet de bruger jo kompletts hjemmeside er fra PS50C675 modellen. Synes egentlig kryds-foden er ganske nydelig.

Men for lige at skrive lidt om tvet til nysgerrige. 

Billede: 

Er ganske tilfreds med billedet, farvegengivelsen virker naturlig og tvet håndterer panoreringer ganske fornemt. Der er ingen fosfor-slør at spore. Billedet er ikke kunstigt som det er på de fleste tv når Motion Interpolation er aktiveret( Intelligent frame creation, Trumotion, Motion plus osv.) Så man får ikke fornemmelsen af at film er optaget med håndhold kamera. 

Dog er sortniveauet ikke særlig imponerende, men jeg håber det bliver bedre når "break-in" perioden er overstået og jeg har pillet lidt mere ved indstillingerne. Tvet er også ret følsom overfor retention, men det er igen noget jeg håber der bliver bedre når tvet er nået igennem "break-in" perioden er overstået.

Lyd:

Lyden er som på mange andre tv ikke særlig imponerende og virker lidt dåse agtig, dog er den bedre end den er på samsungs led-tv. Jeg kan desuden tilføje at ARC (Audio Return Channel) fungerede upklageligt og dermed også betød at jeg kunne skrue op for ned for lyden på min Onkyo TX-SR608 via fjernbetjeningen til mit samsung tv hvilket er ganske praktisk.

Media: 

Jeg sluttede min eksterne harddisk til der er formateret med NTFS. Jeg havde nogle mkv filer liggende i 1080p dem afspillede tvet uden problemer, hvilket jeg var ganske imponeret over. Tvet afspillede også Mp3 filer uden problemer.

Hvis nogen har nogle specifikke spørgsmål skal de være ganske velkomne

Redigeret af psychotic - 26-Oktober-2010 kl. 22:40
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2010 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af psychotic psychotic skrev:

Ja det er den, regnede egentlig også med at den var da alle de officielle produkter billeder jeg har set af tvet er med den. Jeg tror det skyldes at produktbilledet de bruger jo kompletts hjemmeside er fra PS50C675 modellen. Synes egentlig kryds-foden er ganske nydelig.

Men for lige at skrive lidt om tvet til nysgerrige. 

Billede: 

Er ganske tilfreds med billedet, farvegengivelsen virker naturlig og tvet håndterer panoreringer ganske fornemt. Der er ingen fosfor-slør at spore. Billedet er ikke kunstigt som det er på de fleste tv når Motion Interpolation er aktiveret( Intelligent frame creation, Trumotion, Motion plus osv.) Så man får ikke fornemmelsen af at film er optaget med håndhold kamera. 

Dog er sortniveauet ikke særlig imponerende, men jeg håber det bliver bedre når "break-in" perioden er overstået og jeg har pillet lidt mere ved indstillingerne. Tvet er også ret følsom overfor retention, men det er igen noget jeg håber der bliver bedre når tvet er nået igennem "break-in" perioden er overstået.

Lyd:

Lyden er som på mange andre tv ikke særlig imponerende og virker lidt dåse agtig, dog er den bedre end den er på samsungs led-tv. Jeg kan desuden tilføje at ARC (Audio Return Channel) fungerede upklageligt og dermed også betød at jeg kunne skrue op for ned for lyden på min Onkyo TX-SR608 via fjernbetjeningen til mit samsung tv hvilket er ganske praktisk.

Media: 

Jeg sluttede min eksterne harddisk til der er formateret med NTFS. Jeg havde nogle mkv filer liggende i 1080p dem afspillede tvet uden problemer, hvilket jeg var ganske imponeret over. Tvet afspillede også Mp3 filer uden problemer.

Hvis nogen har nogle specifikke spørgsmål skal de være ganske velkomne

Hvad med optagelse på USB stick/HDD?
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 65>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu