|
Samsung 55 ju7005 ingen tv guide |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6495 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2021 kl. 18:57 |
|
hejsa
Mine forældre har dette tv - men loge pludselig kan de ikke trykke på menu knappen på tv’et og de kan heller ikke bruge guiden - så de kan se hvilke programmer de har. De har indstikskort fra Viasat : Nogen der ved hvad man kan gøre
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er der ikke en menu knap på fjernbetjeningen? Hvis ja, så tag batterierne ud og sæt dem i igen. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6495 |
|
jo der er en menu knap - men der var flere knapper der simpelt hen ikke duede. Prøvede to forskellige remotes….
Nu efter alt muligt trykken frem og tilbage så duer det - aner ikke lige hvad der skete
|
||
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Forslag 1: Du har skiftet batterierne ud, eller blot taget de gamle batterier ud og sat dem i, igen. Dette kan have fjernet evt. korrosion i batterirummet... Forslag 2: Dine forældre har spildt ét eller andet på fjernbetjeningen, som så derfor var gået i sort. Efter, at du så har "trykket på det hele", så har du derved fået den sparket i gang igen. |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5322 |
|
Har oplevet det flere gange, senest på min Denon AVR-X4000 på de mest brugte taster, og ny original fjernebetjening er ikke til at købe. ![]() Så har haft adskilt og renset, men er begyndt at svigte igen.
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
|
Hej. For mange år siden fixede jeg tit fjernbetjeninger, der ikke virkede. Det gjorde jeg ved at rense printbanen under gummimåtten let med en Glasfiberpen, som denne: https://elektronik-lavpris.dk/p96021/n-fiberpen-glasfiberpen/ Hvis man ikke lige har en Glasfiberpen, kan man også bruge en gammeldags viskelæder. Men pas på IKKE at beskadige selve printbanen. Det er kun overfladen, der skal renses. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4744 |
|
Hej. For mange år siden fixede jeg tit fjernbetjeninger, der ikke virkede. Det gjorde jeg ved at rense printbanen under gummimåtten let med en Glasfiberpen, som denne: Hvis man ikke lige har en Glasfiberpen, kan man også bruge et gammeldags viskelæder. Men pas på IKKE at beskadige selve printbanen. Det er kun overfladen, der skal renses. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 01-August-2021 kl. 11:14 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |