recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 65" periodisk problem!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 65" periodisk problem!?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MrPappi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrPappi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 65" periodisk problem!?
    Sendt: 08-Marts-2015 kl. 23:10
Hey guys,
Mit plasma TV er begyndt at opføre sig besyndeligt. Når der meget lyse kontraster i den øverste del af billedet, så genererer den noget distortion og nogle horisontale tværlinier - Som kan ses på billedet nedenfor . Man kan marginalt fornemme TV3 logoet?!



Jeg har aldrig set noget tilsvarende før, så er lidt i vildrede hvorledes at jeg bør forholde mig at få udbedret problemet.

What to do!?

VH Bjørn
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 07:31
Hvis TV'et er ældre end to år, så ville jeg nok begynde at spare sammen...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 09:11

Hvad angår at man svagt kan se logoet fra TV 3, så ligner det Burn In.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 09:53
Periodiske fejl på Samsung tv er ikke fejl. Det er features.

Jeg har selv opdaget en del features i mit samsung tv.
Tvet slukker spontant når den mener jeg har set tv længe nok.
Tvet viser HVER GANG jeg starter det at der er service den 1. april. Selv om jeg har trykket ok.
Tvet tænder spontant min receiver, selv om tvet er slukket
Tvet har 5 døde pixels som ifølge samsung ikke er dækket af garentien fordi de ikke er hvide.???
Tvet viser nogle gange ikke signalet fra HDMI kanalen, så skal man lige genstarte tvet så vil den gerne. (Opstår som regel hvis receiveren bliver tændt EFTER tvet)

Har skam overvejet at indlevere tvet til service men da ALLE disse features er periodiske så frygter jeg at tvet kommer tilbage stadigvæk med fejl og en ekstra regning fordi de ikke kan se noget galt ved tvet.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Clauslacour Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clauslacour Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:13
Jeg fik samme fejl på mit PS63C7705 da det var 2år og 1 måned, så garantien dækkede ikke. 
Dog dækkede min elektronikforsikring. 
Det blev takseret som et defekt panel og da Samsung ikke producerede plasma paneler mere, blev det erklæret totalskadet.



Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:32
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Hvis TV'et er ældre end to år, så ville jeg nok begynde at spare sammen...


Og måske til noget andet end Samsung!

M.v.h.
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:40
Det er mig simpelthen en gåde, at nogen bliver ved med at købe deres produkter, med alle de skræk historier der flyder overalt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 10:49
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Det er mig simpelthen en gåde, at nogen bliver ved med at købe deres produkter, med alle de skræk historier der flyder overalt.

hvis du dribler hjem i et normalt hjem, hvor tv'et bare er noget man bruger, for at få et billede frem, gerne med lidt lyd til, og ikke går dybt op i elektronikverdenens baggrund, som de fleste i dette forum gør, så støder man ikke ind i disse historier. 
Jeg ved godt der var et program på DR om samsung i sin tid, men dete r jo glemt for de mennesker, der ikke får den smidt i hovedet af andre folk hele tiden (som der sker herinde, bl.a.)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Det er mig simpelthen en gåde, at nogen bliver ved med at købe deres produkter, med alle de skræk historier der flyder overalt.

Du bruger garanteret trustpilot meget? 

Der bliver uden tvivl solgt flest Samsung tv i Danmark, hvilke historier vil du så finde flest af? Jeg er fx super tilfreds med mit 48HU7505 men jeg opretter hverken en blog eller laver en anmeldelse for at fortælle hvor tilfreds jeg er. 

Derudover skal man også lige have med at visse personer herinde også kører deres helt eget vendetta imod Samsung, fx har jeg til dags dato ikke set Henrik B. skrive et indlæg om Samsung uden at bruge udråbstegn. 

Til top
Bruger udmeldt 20 Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 31-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 20 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 11:46
Jeg har én fejl der irriterer mig grænseløst med mit HU7505.

Det bliver ved med at skrive i toppen "Netværkskabel frakoblet" også selv om jeg streamer netop via netkablet, så det fungerer upåklageligt og er endda i brug..men nej, det er frakoblet siger TV'et.

Jeg kan så trykke OK og regner med at så forstår den at jeg ved det, men nej, det kommer igen og igen. Det er dog ikke hele tiden den gør det her, nogle gange kun én gang og andre gange med flere dage imellem


Redigeret af donlon - 09-Marts-2015 kl. 11:46
Til top
vclarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 738
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vclarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 11:53
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

<span style="line-height: 16.7999992370605px;">
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Det er mig simpelthen en gåde, at nogen bliver ved med at købe deres produkter, med alle de skræk historier der flyder overalt.</span><br style="line-height: 16.7999992370605px;"><span style="line-height: 16.7999992370605px;">
</span><div style="line-height: 16.7999992370605px;">
<div style="line-height: 16.7999992370605px;">Du bruger garanteret trustpilot meget? <div style="line-height: 16.7999992370605px;">
<div style="line-height: 16.7999992370605px;">Der bliver uden tvivl solgt flest Samsung tv i Danmark, hvilke historier vil du så finde flest af? Jeg er fx super tilfreds med mit 48HU7505 men jeg opretter hverken en blog eller laver en anmeldelse for at fortælle hvor tilfreds jeg er. <div style="line-height: 16.7999992370605px;">
<div style="line-height: 16.7999992370605px;">Derudover skal man også lige have med at visse personer herinde også kører deres helt eget vendetta imod Samsung, fx har jeg til dags dato ikke set Henrik B. skrive et indlæg om Samsung uden at bruge udråbstegn. <div style="line-height: 16.7999992370605px;">


Jeg bruger aldrig trustpilot, men bl.a. den udsendelse fra DR (og i Frankrig har der været noget lignende). Det samme gælder VW(koncernens) biler, der går så mange skrækhistorier om gearkasser og kæder og dyser og alligevel køber folk stadig deres biler i stride strømme.


Redigeret af vclarke - 09-Marts-2015 kl. 11:54
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 12:30
Oprindeligt skrevet af vclarke vclarke skrev:

Det samme gælder VW(koncernens) biler, der går så mange skrækhistorier om gearkasser og kæder og dyser og alligevel køber folk stadig deres biler i stride strømme.


Tjah, på kæde nummer to, gearkasse nummer to og kobling nummer tre, er jeg nu blevet lidt glad for min "Golfvogn". Men jeg er træt af den tid jeg har måttet bruge på værkstedet - omend det ikke har kostet mig noget at få bilen repareret.

Den er trods alt 5 år gammel nu og burde have været skiftet forrige år :-)

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu