recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 65" periodisk problem!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 65" periodisk problem!?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MrPappi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2015
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MrPappi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 15:42
Guys... Tråden blev ikke lavet for at svine Samsungs produkter til.

Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?... Jeg har været sindssygt glad for mit TV lige siden jeg fik det 3 år siden og har umiddelbart ingen andre fingre at sætte på kvaliteten af det. Så ville da klart helst finde en løsning, som umiddelbart var til at betale.
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 16:08
Hvis du ingen elektronik dækning har eller hvis det er ældre end 3 år så tror jeg du skal kigge dig om efter et nyt tv.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 18:05
Jeg er på min tredje fladskærm fra Samsung (fra 37" til 40" til 46") og har ikke haft problemer
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 18:15

Ja, og det jeg har kører på år 4, og har kun haft en netværksfejl, som en FW Update rettede, samt været ramt af server fejl, som andre også har haft, så det vil jeg ikke kalde for fejl på TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af MrPappi MrPappi skrev:

Guys... Tråden blev ikke lavet for at svine Samsungs produkter til.

Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?... Jeg har været sindssygt glad for mit TV lige siden jeg fik det 3 år siden og har umiddelbart ingen andre fingre at sætte på kvaliteten af det. Så ville da klart helst finde en løsning, som umiddelbart var til at betale.




Du skal roses for dette indlæg. Tak for det.

Når samme person hver eneste dag og ofte flere gange samme dag taler ondt om et bestemt fabrikat og ofte også om salgssted, men lovpriser og anbefaler et andet, så tænker jeg på provisionsaftaler. Eller fx noget andet. Et personligt problem må vi dog acceptere, selv om det kan være svært for mange. Vi kan jo blot ignorere, hvad vedkommende skriver. Så fred med ham.

Tilbage til det konstruktive.

Idag sendes tvappater oftest ind til et større reparationsværksted og ikke som tidligere, hvor reparationen foregik lokalt.

I dit sted ville jeg opsøge en lokal reparatør også selv om der ikke forhandles med dit fabrikat. Få en uvildig og faglig udtalelse ved at vise fotos eller måske bedst, medbring apparatet.
Ud fra fagmandens bedømmelse kan du bedre bedømme. Må vi høre mere fra dig i sagen?

Som følge af trådens indhold vil jeg blot fortælle at jeg har et 9005, en tablet S, to Smartphones s3 og s5 samt en harddisk optager. Alle er af Samsung fabrikat. Jeg er som tekniker utrolig tilfreds med både kvalitet og software.

Redigeret af bentpetersson - 09-Marts-2015 kl. 20:47
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af MrPappi MrPappi skrev:

Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?...


Jo, få det repareret.
Problemet er bare at det kan slet ikke betale sig.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2015 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

I dit sted ville jeg opsøge en lokal reparatør også selv om der ikke forhandles med dit fabrikat. Få en uvildig og faglig udtalelse ved at vise fotos eller måske bedst, medbring apparatet.



Læs:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139032&PID=1399909&title=samsung-65-periodisk-problem#1399909

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu