|
Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet |
Besvar ![]() |
Side 123 30> |
Forfatter | |||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2011 kl. 07:42 |
||
Kan se at det nu vælter ind med spørgsmål. Jeg vil derfor bede folk om at samle dem her, så kommentar sportet ikke tager overhånd.
< ="utf-8">
kimc88 14-05-2011 01:17 kan den optage ned på en dvd eller Blu-ray ![]() banditten 13-05-2011 22:54 Jens->>> OG.. hvis man optager via DVB-C tuneren, kan man så KUN bruge DVB-T tuneren? Eller kan man stadig zappe rundt på DVB-C tuneren mens den optager et DVB-C program? ![]() banditten 13-05-2011 22:52 Jens->> Kan man timeshifte/pause live-TV, mens man optager på en anden kanal? Læs mere: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=5109&zoneid=5#ixzz1MIp2SYKj |
|||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||
![]() |
|||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
< ="utf-8">
|
|||
|
|||
![]() |
|||
pianomartin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-August-2005 Status: Offline Point: 388 |
||
den tidligere generation blev af nogle beskyldt for at være meget skrøbelig omkring DVB-T signal. Hvordan er dit indtryk? Er den mere krævende i forhold til DVBT-T signal end fx et panasonic TV?
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg har ikke haft tid til at teste den med DVB-T endnu. Dens DVB-C tuner fejler ihvertfald ikke noget.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
||
Vil den kunne streame film/musik fra en NAS server ? For så har man jo det hele i et produkt. En optager/dvb-c tuner/netværks streamer/afspiller ? Det er det jeg har let efter, da jeg ikke gider have alle de bokse stående under fjernsynet.
|
|||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|||
![]() |
|||
||
Ja. Det gør den meget fint. Både MKV, AVI, MOV osv. Det spiller den perfekt. NAS'en skal dog understøtte DLNA
Redigeret af hummelmose - 14-Maj-2011 kl. 14:29 |
|||
|
|||
![]() |
|||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
||
Så bliver div. netværksafspillere som Boxee box, WD live tv mm. jo overflødige, hvis man samtidig ønsker sig også at kunne optage fra fjernsynet, og samtidig ikke har dvb-c tuner indbygget i sit fjernsyn (pana px80) Deres smart hub tilbyder også at kunne købe/leje film, bliver den service mon tilgængelig i Danmark ?
|
|||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
|||
![]() |
|||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
||
Mig bekendt er DVB-T2 standarden for DK endnu ikke fastlagt, kunne forestille mig
samme cirkus som med MPEG2/4, hvor flere fjernsyn kun var udstyret med MPEG2, og derfor ikke kunne modtage alle kanaler..
|
|||
Stig
Blot min ringe mening ! |
|||
![]() |
|||
||
Det er den allerede med YouSee Cinema. |
|||
|
|||
![]() |
|||
||
Øh. T2 standarden er ret fast. Den bruges endog i test i Storkøbenhavn. Men den bruges ikke endnu i DK.
|
|||
|
|||
![]() |
|||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
||
Kan man brænde det man har optaget på harddisken, ud på en dvd?
Redigeret af Hanzoy - 14-Maj-2011 kl. 15:53 |
|||
![]() |
|||
||
Svarede jeg også nej til, da man spurgte om det længere oppe i tråden :-)
|
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 30> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |