|
Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet |
Besvar ![]() |
Side <1234 30> |
Forfatter | ||
SilverLine ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg er vist lidt bag ud :-) Kommer der en test ? Og evt. fælles køb ??
|
||
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
|
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|
Jeg skal nok skrive en test. Mit store problem er tiden lige nu. Jeg har en anden anmeldelse igang, og så har jeg lige 3 dages workshop på arbejdet, som gør jeg ikke kan teste. Det var også derfor jeg lavede denne tråd.
Testen kommer nok først efter næste weekend.
|
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
![]() |
||
Hanzoy ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Status: Offline Point: 262 |
|
Oh, havde jeg fuldstændig overset
![]() |
||
![]() |
||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
|
OK, det må jeg så have misforstået ![]() Hvilke kabel tilslutninger er der hdmi / Scart ?
|
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
|
Der er 2 x HDMI (Det ene er audio only) og det andet er HDMI 1.4 til 3D.
SCART bruger man da ikke mere :-). Der er også analog lyd og optisk lyd ud. |
||
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Hvad er idéen egentligt i at have en HDMI med Audio only?
Man kunne vel lige så godt have 2 HDMI-out,begge med hele møllen?
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
|
Hvis du har en HDMI forstærker med kun 1.3 std. så kan du godt bruge den til at afspille HD lyd, men du kan ikke se 3D, derfor to porte.
|
||
|
||
![]() |
||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
|
Det jeg tænker på er at jeg kunne bruge den ene til TV og den anden til projektor, men det gåt jo ikke med den begrænsning.
|
||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Man kunne da også forvente at folk læser bare lidt om maskinen inden de spør´!! Feks er der en fin beskrivelse på Hi-Fi klubbens hjemmeside.....
|
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
|
Hi-Fi Klubben skriver noget andet. Hvem tager fejl?
BD-D8900N på Samsungs hjemmeside http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/blu-ray/blu-ray/BD-D8900N/XE/index.idx?pagetype=prd_detail
Redigeret af HTPC - 14-Maj-2011 kl. 19:07 |
||
![]() |
||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
|
Kan slet ikke se samsungs hjemmeside skriver noget som helst om de 2 hdmi´er.... :) Faktisk en MEGET ringe info side..... marketing pladder.... "i naturtro 3d billeder"... bla bla.... MEN det er ikke det tråden handler om! ;) Må slettes.
|
||
![]() |
||
|
Jeg går ud fra, at når jeg nu siger AUDIO ONLY, så er det fordi jeg ligesom har læst hvad der står på porten.
Men her er et billede taget i går. Så må du jo vurdere om du vil bruge den til projektoren :-) ![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 30> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |