recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet

Besvar Besvar Side  <1 27282930>
Forfatter
Besked
newzero Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér newzero Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2012 kl. 01:31
Oprindeligt skrevet af evilguy evilguy skrev:

Nogen der ved om man kan få adgang til service menuen på en BD-D8200/8500 ??? og hvordan?

Hej. Har du fundet vej til menuén`

Mvh Morten

Med Venlig Hilsen.

NewZero.

Til top
Bay Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 20:58
Nogen som kan oplyse om BD-D8900 har samme fjernbetjening som BD-E8900N ?

Har BD-D8900 som puc kode, og ville helst vide om denne også kunne bruges til BD-E8900N inden jeg køber.
Koster jo hver gang B&O skal ud at ligge noget nyt i puc listen.

På forhånd tak.

Jens
Til top
kjokim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kjokim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 16:17
Fik indkøbt en Samsung BD8900N d. 11/12-2012.
Indtil dato har jeg oplevet talrige fejl og mangler. Den mest udbredte er at hele maskinen fryser, og eneste mulighed er at trække strømmen. Dette medfører tabt igangværende optagelse.
Seneste stunt fra dette klenodie var, at den juleaftens dag tabte datotidsgruppen, og samtidig slettede den alle optagelser fra HD.
Jeg kontaktede Samsung, som rådede mig til at gå til forhandleren for at få dyret repareret. Heldigvis er den stadigvæk omfattet af 14 dages returret, så nu går turen til ELgiganten for at få mine penge igen.
Dette indlæg er ment som en advarsel til andre - lad være med at smide penge ud efter BD8900N - den er helt tydeligvis fabrikeret i et miljø, hvor begreberne kvalitet og kontrol er fremmedord.
Til top
jandk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2009
Sted: Denmark
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 16:53
Jeg har haft 3 stk. af dem (BD-E8900N). Den første fik jeg byttet pga. at den gik i baglås.
Nr. 2 gik også i baglås under optagelser men jeg aftalte med Elgiganten, at jeg kunne få pengene tilbage, hvis næste firmware opdatering ikke løste problemet.
Der nåede så at komme 2 stk. firmware opdateringer inden jeg afleverede maskinen. Den blev ved med at fryse ca. 1 gang om ugen med tabte optagelser til følge.
Jeg fik den 3. med hjem i et sidste forsøg, men denne var værre end de andre 2. Denne frys ca. 1 gang om dagen.
Jeg gav op og har nu købt en Panasonic i Tyskland. Den er stabil og fungerer perfekt med Yousee. 
Mvh, Jan

LG 47" LM-660, Yamaha RX-V673, Panasonic DMR-BCT820, Apple TV 3, Raspberry Pi (XBMC), xbox 360, QNAP TS-219P, Dali Ikon 4 stk. on-wall, Dali Ikon Center & Dali Ikon 12" Sub
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 18:17

jeg købte 2 stk for ca et år siden, der har ikke været nogle problemer, af nogen art, de har ikke låst en eneste gang, eller der er ikke nogen optagelser, der har svigtet, heldig eller, tja ved ikke, men det lyder som om ,at der er mange mandags modeller af denne maskine, eller folk ikke kan betjene den korrekt ,det vides ikke.

mvh Kim

Til top
jandk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 18:38
Sådan som jeg oplever det er det softwaren den er gal med. Ligegyldig hvad man laver i menusystemet må den ikke gå i baglås. De fleste gange hvor de har været gået i baglås, er det dog sket midt om natten, hvor vi har ligget i vores seng. Der kan der ikke være tale om fejlbetjening.
Med seneste firmware opdatering 1011.0 gik det ofte galt, når den skulle stoppe med at optage en udsendelse og fortsætte med en ny optagelse på samme kanal lige efter.

Det er rart at vide at der findes maskiner der fungerer Smile. Jeg har så bare været uheldig at få 3 stk. forskellige mandags modeller Cry.

Jeg syntes at jeg var meget tålmodig og åbnede også 3 support sager hos Samsung igennem de ca. 2 måneder jeg havde Samsung recorderne. Desværre er det håbløst. Det eneste Supporterne kan sige er at man skal aflevere maskinen til reparation.
Mvh, Jan

LG 47" LM-660, Yamaha RX-V673, Panasonic DMR-BCT820, Apple TV 3, Raspberry Pi (XBMC), xbox 360, QNAP TS-219P, Dali Ikon 4 stk. on-wall, Dali Ikon Center & Dali Ikon 12" Sub
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 20:40

ja, supporten stinker, så man er lidt på egne ben.

Kim 

Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-November-2004
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 20:48
Har også en 8900 som fungerer absolut upåklageligt, bortset fra at menu er bøvlet kører den fint har aldrig frosset eller noget.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
NitroBlast Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-November-2005
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NitroBlast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 21:35
Og så bliver man fristet til at spørge, om dem, der har problemer, har Stofa (MPEG4), og om dem, der ikke har problemer, har Yousee (MPEG2)..?
Lurer rundt
Sharp 46LE831 TV, Panasonic DMR-BCT720, Onkyo TX-SR702, Monitor Audio RX1, SVS SB12-NSD mv..
Til top
jandk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 21:52
Jeg har Yousee og har haft 3 stk. BD-E8900 som alle gik i baglås. En kollega købte også en BD-E8900 samtidig med mig. Han oplever også de samme problemer og har Yousee men gennem en anden antenneforening.

Redigeret af jandk - 27-December-2012 kl. 22:56
Mvh, Jan

Til top
kjokim Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-December-2012
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kjokim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2012 kl. 22:17
Uagtet supplier, så bør maskinen ikke miste datotidsgruppe, og- eller optagede film på intern HD.
M.h.t supporten fra Samsung, så kan man lige så godt overveje at spørge sin lokale slagter til råds i stedet for denne "support". Magen til ligegyldig service skal man lede længe efter, hvis man ser bort fra TDC.
Og nej - jeg er ikke typen der finder mig i, at en betalt vare ikke lever op til sælgers påstand. Hvorfor bruge dyrebar tid på at hjælpe sælger med at få varen i orden?
Var i dag i Elgiganten, og kunne uden problemer selv vælge hvorvidt jeg ville have mine penge tilbage, eller få varen byttet til en anden model. I Elgiganten var man da også vidende om denne maskines alvorlige problemer.
Så derfor endnu engang - hold jer langt væk fra Samsung BD 8900N!
Til top
johnlindgreen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Oktober-2004
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnlindgreen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2013 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af jandk jandk skrev:

Med seneste firmware opdatering 1011.0 gik det ofte galt, når den skulle stoppe med at optage en udsendelse og fortsætte med en ny optagelse på samme kanal lige efter.

Jeg oplevede nøjagtig det samme med STB-E7500, så den røg tilbage. Jeg er på ComX og problemet var på en MPEG2 kanal.

Nu har jeg BD-E8900N og oplever at den fryser, når jeg prøver at afspille den optagelse den er i gang med (chase play, timesshift eller hvad man nu kalder det). Det var på en MPEG4 kanal. Den er i fare for at ryge tilbage lige om lidt.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 27282930>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu