|
Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet |
Besvar ![]() |
Side <1 282930 |
Forfatter | |
RenisseD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er lige kommet en ny opdatering til BD-D8900N!! (0014) Efter jeg har lagt denne ind, er blu-ray afspilleren begyndt at drille helt vildt. Der sker det, at den fryser 9-10 gange i hver film!! Sjovt nok, kan man bare fast-forwarde et par sekunder og så spiller den videre! Har aldrig haft problemer med blu-ray delen før, så formoder(og håber), at det blot er en software fejl.. Hvis ellers der stadigvæk er nogen af jer som har D-modellen, kan i så nikke genkendende til problematikken??
Synes ellers at maskinen er blevet ret stabil efter de seneste opdateringer!!! |
|
![]() |
|
pb13ultra ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 112 |
Jeg synes også den kører fint nu, har dog ikke prøvet den nye opdatering, og ved ikke om jeg vover det, når du oplever dette problem. Kim |
|
![]() |
|
west1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Sted: dk Status: Offline Point: 14 |
hej ja står med samme problem efter opdatering, men jo ikke første gang at samsung smider opdateringer ud som ikke er brugbar.
Min gør det samme som din når jeg vil gengive optaget udsendelser fryser billedet når den har gengivet i 5-10 min og skal så lige trykke på forward og så tilbage på play for at komme vidre bare ikke iorden at sende sådan noget på ud som ikke er ordentligt efterprøvet hilsen west1 |
|
![]() |
|
RenisseD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Rart at høre, at jeg ikke er den eneste som har haft problemer, for så kan man da håbe på, at det snart bliver fixet
![]() En god feature i den nye version er ellers, at når man starter blu-ray filmen, starter den straks op på det sted man sluttede sidst(altså hvis man har afspillet den før), også selvom maskinen har været slukket!! Det mener jeg ikke den har gjort af sig selv før.... Lad os krydse fingre for, at der snart kommer en ny opdatering!!! Ps. Sjovt nok, har jeg ikke haft problemer mht at se min optagede programmer, KUN ved Blu-ray afspilning!!! |
|
![]() |
|
blaller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
Ø' hvor finder i lige opdt. 0014?
Kan kun finde opdat. 1013?? Det er også den jeg bruger pt. ( opdaterer via WiFi )
|
|
![]() |
|
west1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Sted: dk Status: Offline Point: 14 |
hej
fra den normale update side kom som alm opdatering via bokse opdaterede via internettet,, men kan jo være de har fjernet den igen PGA den ikke virker som den skal hilsen west1 |
|
![]() |
|
Ja, jeg hentede den også bare igennem maskinens wi-fi system, da jeg fik en notifikation om, at der var en ny opdatering!!
Gætter også på, at opdateringen er trukket tilbage så snart de har opdaget at den var behæftet med fejl!!! |
|
![]() |
|
blaller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2004 Sted: Hedensted Status: Offline Point: 189 |
Takker for hurtig svar! lyder meget sandsynlig. Så må man jo formode at Samsung arbejder på en ny update
![]() |
|
![]() |
|
Per Christensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Der er kommet en upgrade, 1015, har lige hentet den.
|
|
![]() |
|
Cool!! Er netop i gang med at teste om den virker.... :-)
PS. Kan meddele at det virker perfekt!!! ![]() Redigeret af RenisseD - 11-Maj-2013 kl. 14:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 282930 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |