|
Samsung eller Asus? |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Burde måske også overveje om den skal køre win8 ?
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Den kører det styresystem den er født med - og det vil idag sige Windows 7. Jeg ville også gætte på at han hellere ville have Windows 7, end Windows 8 - i hvert fald p.t. Springet til Windows 8 er ret stort. Jeg vil heller ikke selv have Windows 8, før jeg "skal".
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
||
|
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
||
Er Windows 8 hurtigere til at starte op? Det er selvfølgeligt værd at tænke på. Min computer der har en hybriddisk er under 1 minut om at starte op og det er jo fint.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
||
Arrrrh - har lige købt en billig Medion stationær, der kører win7. Fra bios er færdig med at vise al sin tingeltangel til win7 er klar, tager det 37 sekunder. Vi taler om en 2900 kroners computer uden SSD eller andet fint. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg skal prøve at tage tid i morgen, når jeg tænder den. Den er ikke et sløvt monster. Min forrige computer (en 17" Toshiba), var flere minutter om at starte op.
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
||
Tja jeg kan boote fra slukket tilstand, logge ind, åbne en browser og skrive dette indlæg på under 30 sek.
Men har heller ikke en monster laptop. |
|||
![]() |
|||
B-CLG ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-April-2009 Status: Offline Point: 655 |
||
Vælg en ultrabook med nyeste Intel chipset (dem med HD4000 grafik)
Vælg en med SSD og gerne 8 GB ram, for så generes konen/manden ikke når han/hun arbejder i stuen, da maskinen er lydløs. Vælg en maskine med 13.3" eller 11,6" skærm. (Chefer skal være mobile og smarte, ikke nørder) Køb dockingstationer, 24" skærme, staveplader og andet handicapudstyr efter behov. Og sørg nu for at maskinen har plads til det sim-kort, så der ikke skal sidde et latterligt 3g/4g modem i en usb port på maskinen. Chefer skal være online 24/7 Endelig skal du finde en eller anden lækker lille lædertaske/sleeve til dyret. Dette er hvor der kan udtrykkes individualitet, så tag chefen med på råd her. /B |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19569 |
||
Det kan jeg også - på min iPad. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Hej. Min computer var 1 minut og 10 sekunder om at blive helt færdig med at starte op her til morgen, fra jeg trykkede på knappen. Dette er inkl. at starte forskellige programmer: Win7 gadgets, jeg har kun ur og kalender, Skype, søgning af indhold på min eksterne harddisk, Filezilla Server og Yahoo Messenger med dens sidevindue med reklamer for spil, nyheder m.v., der kommer sidst op (gad vide om man kan slå den fra - altså reklamevinduet). Selve Windows med de to gadgets, tror jeg var ca. 50 sekunder om at starte. Hvor hurtig computeren er til at starte afhænger jo også af hvor meget der er installeret på den. På mit C-drev er der anvendt 61,3 GB. Flashdelen af hybriddisken er kun på 4 GB, så det er måske for lidt i forhold til de 61 GB, til at computeren bliver væsentligt hurtigere til at starte op. Den bærbar jeg har er denne computer (link til komplett.dk), bortset fra at min har 16 GB ram. (Link til Asus' hjemmeside). Jeg er meget glad for min bærbar - den er rigtig go'.
![]() |
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |