|
Samsung Galaxy Tab blokeres i det meste af Europa |
Besvar | Side <1 10111213> |
Forfatter | ||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 10:51 | |
Det er godt nok vildt at der ikke er nogen der har lagt mærke til det før nu, men når man sådan lige får det pindet ud er det en ret markant forskel på de to. Når nu jeg sidder og kigger efter så ligner de to apparater slet ikke hinanden.... Jeg er for engangs skyld næsten målløs.
HUH ???? Det her lugter mest af alt som en prøveballon. Hvis Apple får medhold her, hvad forhindrer så at de også kan blokere for stort set samtlige smartphones. Jeg beklager på forhånd hvis jeg ikke har fattet en brik af diskussionen, jeg har først skimmet lidt i den i dag. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 16-August-2011 kl. 11:10 |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:11 | |
Ikke hvis man skal tro det sidste link. Så er der jo brugt billeder af produkterne, (hvilket helt klart slet ikke burde kunne lade sig gøre).
Jeg håber du har ret rhsin. Men det ændre jo ikke på den forløbige afgørelse, som der nu engang er.
Skulle den falde ud til fordel for Samsung, så håber jeg helt ærligt, at det kommer til at koste Apple voldsomt dyrt. Ligesom jeg håber, at der er nogle dommere, der skal til at se sig om efter et andet erhverv, og helst langt fra EU. Skal det være rigtig spændende, så ville det være underholdende, om de var blevet betalt for resultatet. Det er langt sjovere med sådanne skandaler end simple misforståelser og petitesse-skænderier. Lad os få en sag med virkeligt kød på. Så giver jeg sgu Apple en stjerne for underholdsningsværdien |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8592 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:14 | |
Det er Tab 10.1 de går efter og ikke den Tab du har billede af der. |
||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8592 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:14 | |
Det er kun ét billede i hele søgsmålet der er forkert, og den forklarende tekst til billedet omhandler overhovedet ikke størrelsen på de to produkter. Redigeret af lunddal - 16-August-2011 kl. 11:19 |
||
tvkartoffel
Guld medlem Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:17 | |
Ha! Det forklarer en del :-)
Det her er vist mere retvisende: MVH
Redigeret af tvkartoffel - 16-August-2011 kl. 11:20 |
||
lunddal
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:20 | |
Den oprindelige Tab har bl.a. ikke alukant, hvilket gør at den på mindst ét punkt ikke rammer det beskyttede design.
|
||
Kandersen
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:25 | |
En såkaldt "prøveballon" ender mig bekendt ikke med et importforbud i EU, heller ikke som en foreløbig afgørelse. Så det tror jeg ikke det er. Det koster jo Samsung vanvittig mange penge mens forbudet står på.
Bortset fra det, så har jeg forsøgt at finde nogle billeder der kan bruges til en vurdering. Det er ikke lykkedes mig endnu. Af dem jeg har fundet, der kan jeg se forskel. Men det er jo også det jeg præcis ser efter, så derfor er det ligesom et søgt resultat.
Eneste måde er nok at have produkterne i hånden, hvis man skal have en vis chance for at finde argumenter for og imod, og af en eller anden tåbelig årsag, så kniber det med at finde Samsungs produkt
Og det store spørgsmål er også, hvor meget forskel skal der til. Eller rettere, hvornår har man en "standard" skabelon, som man kan/skal/burde vurder ud fra. Eller om en sådan "standard" overhovedet ikke skal eksistere på et produkt som dette. Hvilket vil betyde, at der kun er een producent som kan producere "traditionelle" tablets, som vi foreløbig kender dem.
Sidstnævnt er lig med monopol, uanset om Apple-folkene bryder sig om det
|
||
Kandersen
Sendt: 16-August-2011 kl. 11:32 | |
Ja, sluk for Tabletérne, og kald dem for elektroniske billederammer istedet. Så kan du se det virkelig morsomme i det
|
||
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 12:11 | |
For at få lidt mere indsigt isagen kan man læse denne blog ;)
http://fosspatents.blogspot.com/2011/08/samsung-pleaded-unsuccessfully-against.html |
||
SteffenM
Super bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 13:03 | |
Fik da heldigvis min Galaxy Tab 10.1 i dag :D så går det nok hvis der ikke kommer flere heh
|
||
JørgenR
Super bruger Oprettet: 04-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 369 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 13:27 | |
Hvor har du købt ?
|
||
/ Jørgen
|
||
SteffenM
Super bruger Oprettet: 09-Januar-2010 Status: Offline Point: 281 |
Sendt: 16-August-2011 kl. 14:14 | |
Bilka :D de fik 2 stk. med 3G
|
||
Besvar | Side <1 10111213> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |