|
|
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
![]() |
|
Skal der nu blandes fakta ind i diskussionen her på recordere :-) Så ender det jo med at vi bliver enige. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Ja så kunne du lave dine egne opdateringer til den
|
||
![]() |
||
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() |
|
Det var lige præcis den problemstilling jeg prøvede at fremhæve tidligere og som flere andre også har gjort. Det er dog svært at have en samtale hvis "det bare fordi det er apple" kortet bliver trukket flere gange.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
![]() |
|
Smartphones er jo ikke inkluderet i det design der har fået retten til.
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
|
Hej. Inden jeg bliver citeret yderligere i denne tråd vil jeg lige indskyde at jeg kun skrev sådan fordi jeg havde misforstået hvilken galaxy model det drejede sig om. Se øverste billede på foregående side. Som jeg ser det nu er sagen noget mere mudret og det er næppe sådan at Samsung kan sige sig helt fri for at plagiere. Om omfanget af det er stort nok til at det skal være ulovligt vil jeg ikke tage stilling til. MVH
Redigeret af tvkartoffel - 16-August-2011 kl. 17:53 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det var nu heller ikke hvad der blev sagt, MEN
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 111213 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |