|
Samsung H8900 og Viasat parabol |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Viasat tilbyder også selv en box med harddisk , prøv at kigge hos dem
MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Der er også en Samsung BDH 8509 S til satellit modtagelse. Cinemagic har den til 1742kr
Redigeret af Kampus - 07-Juni-2015 kl. 15:27 |
|
![]() |
|
Jonas Serner-Pederse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2015 Sted: 7560 Hjerm Status: Offline Point: 13 |
Hvis jeg anskaffer en Samsung BDH 8509 S, vil det så løse mit problem?
Signalet går jo stadig ind i viasats boks og derfra direkte op i tv'et. |
|
![]() |
|
Jonas Serner-Pederse ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juni-2015 Sted: 7560 Hjerm Status: Offline Point: 13 |
Alternativt: Hvis jeg skifter tv-selskab til fx YouSee og får tv via bredbånd, vil det så løse mit problem?
|
|
![]() |
|
Måske jeg skal følge hopgreves forslag:
Se om jeg kan aflevere maskinen i Bilka igen og så få en ny boks via Viasat. |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
Ja , og den skal så erstatte din gamle Viasat box , så du kun har 1 box igen........ MVH |
|
|
|
![]() |
|
Ja, tak :-)
Så håber jeg bare at Bilka tager den anden maskine tilbage selvom jeg har pakket den ud... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Samsungen erstatter også din viasat box, da der er to tunere. Nogle vil hellere eje end leje
Nu ved jeg ikke om du har Samsung TV, siden du købte Samsung recorder. Men der er større sandsynlighed for at nøjes med een remote når det er samme mærke. Alternativt kan en Harmony remote betjene det hele med eet tryk Redigeret af Kampus - 07-Juni-2015 kl. 15:50 |
|
![]() |
|
No problem! Du pakker den bare ned med alt tilbehøret. Med nota får du dine penge tilbage uden vrøvl |
|
![]() |
|
Ja, det er præcis fordi jeg havde Samsung TV at jeg gik efter en Samsung recorder.
|
|
![]() |
|
Så må du i tænkebox. En PVR fra Viasat er dyrere i leje end den tunerbox du har nu. Jeg smed min Stofa PVR box ud fordi den koster 75kr/md. Så vil jeg hellere eje en box
|
|
![]() |
|
Jeg ville også købe en box i stedet for at leje. Måske bilka kan bytte den til en med Viasat DVB-S tuner...
MVH |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |