recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HT-P1200  - "Play prohibited...."
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung HT-P1200 - "Play prohibited...."

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 10:59
Jeg har Samsung HT-XQ100 og den har samme "feature"..

Det er en "kopisikring" der ligger på filmene der gør at de ikke kan afspilles. Det kan fjernes ved at bruge forskellige ting.

Mit anlæg har nogle andre fejl, så det ryger også til rep. nu her. Bl.a. fejl i subwoofer, underlige lyd i baghøjttaler og fryser i film. Også originale.
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 14:09

hvordan fandt du af at det var til det amrikanske marked, for min opførere sig også noget besynderligt med  hensyn til afspildning af film, det er ligesom det hakker i billedet.

Til top
Tommy_DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2007
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 14:17

Hej.

Det var samsung det fortalte mig det da jeg snakkede med dem her i formiddags.

Jeg har nemlig en life koncert med AC/DC som er en region 1 og den vil den godt spille bare ikke region 2.

Jeg har prøvet at nuppe chancen og prøvet at gøre den regionsfri men det hjælper intet.

Da skidtet alligevel ikke virker som det skal, har jeg prøvet at opdatere firmware med den version der er på samsungs hjemmeside og så bare omdøbe filen til det den hedder på anlæget og det snupper den fint, men afhjælper stadig ikke nogen af problemerne.

Jeg spugte samsung hvad den opdatering egentlig gjorde, men det viste de ikke engang selv, så hvad der er sket af ændringer kan jeg ikke sige.

M.V.H
Tommy
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 14:28

vil det så sige at du ikke kunne afspille danske dvd er.

jeg må jo nok også erkende at jeg finder det noget træls at så fint et anlæg ikke duer ordentligt.

jeg er ved at prøve at få et ordentligt billede størelse på skærmen, og det er noget af et problem.

det er da også skidt at samsung igenting ved når man ringer til dem, men hvordan kunmne du se at det var beregnet til et andet marked.

Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 14:30
glemte lige at spørge om de havde noget svar på det med displayet.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 15:07

Hej.

Min søn fik shrek 3 i julegave og den ville han gerne se. Men den skrev blot regioncode error i display. Jeg troede så at det var dvd skiven den var galt med og prøvede så med nogle andre film, men det var det samme.

Det med tekst i display mente ham Bjarne fra samsung at de anlæg vi har købt ikke er designet til det europæiske market men det amerikanske, da hardware ikke var det samme.

Dog havde de haft mange klager over netop disse problemer, da danske butikker sælger produkter der ikke er til det nordiske markede og ej informere kunderne om det

M.V.H
Tommy
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 16:17

gad vide hvem der har problemet så,

os som forbruger eller forhandlern, samsung kan man jo nok ikke gøre noget ved.

jeg overvejer at retunere det, da det jo ikke er så fedt at der kun af noget af det der virker.så er det bare noget møg at alle kasserne er smidt ud.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 16:37

djangs.

Kunne du ikke lige sende mig en besked hvor du har købt dit, for jeg arbejder kraftig videre med det her.

Jeg finder mig ikke i at købe et anlæg hos en dansk forhandler men at jeg har betalt 7.500kr for en radio som ikke kan stave og en dvd afspiller der ikke kan spille film jeg køber i en dansk butik.

Men hvis man tager en søgning på google om Samsung TH-TXQ 120 så er der faktisk mange der har problemer med det anlæg. Generelt så er der mange problemer med samsung hvis man læser på div. forum

M.V.H
Tommy
Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 20:40

Har samme anlæg, så er i samme båd som jer, men bruger min PS3 som dvd afspiller, bare lidt trist man har sådan en fin dvdenhed, som mere eller mindre bare står til pynt, da den ikke rigtig bliver brugt til noget.
Underligt at samsung siger det ikke er til det danske/europæiske marked, når de har det på deres danske hjemmside.
Det kan ikke passe at de kan vise et produkt på deres danske hjemmeside, men som slet ikke "passer" til det danske marked. Enten så vrøvler ham du har snakket med fra samsung, eller har samsung ikke helt styr på det.

Men kan tilslutte migskuffelsen over det med dvd-delen, så det heldig at jeg har en PS3 til at afspille dvd´er med, for er sku fuldt ud tilfreds med selve lyden fra samsung anlægget.

Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 20:53

ja det er sørgeligt at man skal bruge en anden afspilller for at få et ordentligt billede, det er skisme ikke optimalt.

jeg vil så mene at det er samsung som ikke har styr på det og snakke med deres support er jo ikke lærigt, man ved mere om tingene end de gør.

må da håbe de finder en opdatering til dette lydmæssige fine anlæg.

jeg skal snakke med deres værksted imorgen så kan det jo være jeg bliver klogere, men tror det ikke.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 20:55

DonBirger.

problemet er ikke samsung men de danske forretninger der importere dem. Det er det de selv kalder for parallelimport men ingen oplyser kunderne om det. hverken på deres hjemmeside eller når man spørger dem af. først når de har modtaget penge så for man klar besked.

Men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvor mange der har problemer, for det kan samsung vel ikke bare ignorere

men korrekt. anlæget spiller hammer godt og ser rigtig godt ud, men næsten 7.5kilo for blanksort plast er lige i overkanten

M.V.H
Tommy
Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2008 kl. 21:16

Du kan godt tilføje mig til listen over endnu en kunde som har problemer med det, og ja det er mange penge for en pianosort pyntebox... Hvis man ser bort fra lyden.

Har lige tjekket der hvor jeg købte mit, og der står intet om parallelimport, de skriver dette: Manualen til dette produkt forefindes muligvis kun på engelsk.  Men ikke at produktet er/kan være parallelimporteret.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu