Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
djangs
Guld medlem
Oprettet: 12-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 689
|
Sendt: 02-Januar-2008 kl. 22:10 |
så må merlin og fona samt ekspert da også parael importere dem, for de havde samme problem med den manglene danske opsætning.
nu sad jeg lige og rodede lidt med det og kan se at jeg heller ikke kan rette i billed display opsætning, den er låst på en eller anden måde.
så det er bare træls.
|
|
 |
djangs
Guld medlem
|
Sendt: 03-Januar-2008 kl. 18:10 |
hvad er forskellen på
Samsung HT-TXQ120R og Samsung HT-TXQ120,
hvad betyder R.
snakkede igen med samung om skriften i displayet, og nu var det pludslig antennen man ikke kan bruge"fælles antenne"men man skulle bruge den der medfølger, men det ændre intet.
så nu mener han at sættet er defekt.
fed support
|
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
Oprettet: 09-December-2007
Point: 41
|
Sendt: 03-Januar-2008 kl. 20:32 |
Hej djangs.
Ja, undskyldninger har de åbentbar mange af, og det burde da være underprdnet om man kører over fællesantenne eller ej. Det er jo radiostationerne der udsender disse oplysninger.
Magen til amatør skal man da lede længe efter. Jeg afventer stadig svar fra forhandleren. Fik ikke lige ringet til samsung.
|
M.V.H
Tommy
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
|
Sendt: 03-Januar-2008 kl. 20:32 |
Tror at "R" står for røvrendt
|
M.V.H
Tommy
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
|
Sendt: 08-Januar-2008 kl. 08:46 |
Hej Djang. Har du noget nyt vedr. anlæg??
|
M.V.H
Tommy
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
|
Sendt: 08-Januar-2008 kl. 11:05 |
Så har jeg både snakket med forhandler samt Samsung. Først forhandleren. Dem giver jeg ikke en hundefis for hvad service angår. Vedr. Tekst i display, så mente de at det var en hardware fejl, så her skal subwoofer sendes ind til rep, og det samme skal selve enheden, da den ikke kan spille regionskodet film, ihvertfald ikke region 2. De vil ikke ombytte det til nyt selvom anlæget har haft fejl fra start og kun er 20 dage gammel hvor de allerede samme dag jeg modtog det kontaktede dem vedr. fejl. Jeg skulle dog forvente en rep. tid på mellem 3 uger og 3mdr  Det mener jeg er for dårlig og i følge forbrugerstyrrelsen har man krav på ombytning hvis der konstateres fejl på en ny vare ved modtagelse. Samsung, fik jeg den samme melodi igen. Så jeg har måtte se i øjnene at jeg er færdig med at købe Samsung. Jeg betaler ikke dyre domme for en gang blankt piano plast..
|
M.V.H
Tommy
|
 |
djangs
Guld medlem
|
Sendt: 08-Januar-2008 kl. 19:57 |
her er intet nyt, forhandlern mener det er samsung der fejler og ifølge ham skal det være sådan indtil samsung finder en udvej.
så jaaaa, jeg er sgu noget opgivende nu,samtidlig med at dvd afspilern i den hakker og fryser engng imellem.
så jeg må jo heller få det sendt retur og se om de gider at reperare det.
har godt nok fortrudt at jeg købte det over internet...
|
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
|
Sendt: 08-Januar-2008 kl. 21:04 |
Hej.
Hvornår har du købt dit anlæg og hvor har du købt det? du må gerne sende mig en besked med hvor du har købt det hvis du ikke vil skrive det her.
Jeg har lige læst på forbrugerstyrrelsens hjemmeside, at hvis det købte leveres med en fejl så har du som forbruger krav på enten ombytning, afslag i pris, ophævelse af handlen eller udbedring af fejlen, og du vælger sådan set selv.
Forhandleren kan heller ikke gøre krav på levering i original emballage, og husk at hvis du vælger rep. så hænger forhandleren på fragten og ikke dig.
Jeg fik at vide at jeg skulle sende hovedenhed og sub ind til rep. og den vil jeg ikke gå med til, og slet ikke når man læser rundt omkring at mange har ventet både 2 og 3mdr. på deres vare fra rep.
Det næste problem er at disse 2 enheder vejer mere end 20kg og som privat person må du max. sende 20kg når det er postdanmark. så jeg har ingen mulighed for at sende det.
Men jeg føler lidt at samsung blot vil sælge deres produkter, men at lytte lidt til deres kunder, det bekymre dem sådan set ikke.
Jeg har her til aften sendt samsung nordic en mail om de vil oplyse fejl procent på dette anlæg, samt undersøge fra samsung's hovedkontor om de fejl er gengangere, altså det man kalder for en seriefejl eller produktionsfejl. Det nytter jo ikke at vente til samsung for snøvlet sig færdig til at finde fejlen hvis de fortsat bulre derud af med at producere anlægget med samme fejl
|
M.V.H
Tommy
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
|
Sendt: 08-Januar-2008 kl. 21:07 |
Det skal lige siges at det ikke kun er her i danmark vi bøvler med dette anlæg. I ´Tyskland bliver dette anlæg høvlet ned for de samme fejl samt den lange rep. tid, og det gælder også i England og Holland for lige at nævne et par lande.
Fejlene er de samme, så det er ikke enkeltstående tilfælde
|
M.V.H
Tommy
|
 |
djangs
Guld medlem
|
Sendt: 08-Januar-2008 kl. 22:41 |
jeg prøvede lige at sætte radio kanalen på skala fm og ganske rigtigt den skriver det samme som den du har.
så det er jo ens fejl.
|
|
 |
Tommy_DK
Junior bruger
|
Sendt: 09-Januar-2008 kl. 11:17 |
Nå, så er der nyt i sagen om de def. samsung anlæg. Jeg har idag haft fat i forhandleren og snakkede med en der havde bollerne det rette sted. Vi blev enig om at jeg fik fremsendt en fragtseddel og jeg skulle så sende sub + dvd enheden retur hvor det så vil blive ombyttet til nyt uden diskution.
Samtidig har jeg snakket med samsung's tekniske afd. i sverige for at forklare at det var et generelt problem med de anlæg og de vil nu give det videre til samsung's hovedkontor så nu må man så blot håbe at de tager det lidt særiøst. Jeg spurgte så til den nye opdatering af firmware og skulle så snakke med en anden om dette, så jeg forklarede så den venlige dame det samme en gang til vedr. firmware.. faktisk var de ikke lige helt klar over hvad denne opdatering gjorde, og jeg sagde så til den venlige dame at det da var for ringe at man udsendte en ny firmware men ingen aner hvad den firmware ændrer.. Hun blev lidt mopset og det endte med at hun blot lagde røret på.
Så fed service fra samsung's side.
Men nu venter jeg blot på at få fragtsedlen så jeg kan få sendt anlægget afsted.
|
M.V.H
Tommy
|
 |
djangs
Guld medlem
|
Sendt: 13-Januar-2008 kl. 16:43 |
så nu er dvd enheden stået af,den fryser billedet under afspilning.
har prøvet 5 forskellige dvder og den gør det på alle.
så nu skal det skisme retur, så må jo se om de vil bytte til et andet,det er nu 3 uger gammelt.
øvvvvvvvvvv møg anlæg
|
|
 |