recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung HT-P1200  - "Play prohibited...."
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung HT-P1200 - "Play prohibited...."

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Tommy_DK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 41
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 18:02

Hvad så djangs, har du fået dit sendt.

Mit er sendt, men det er ikke ligefrem forløbet smærtefrit.

Jeg kunne desværre ikke sende pakken som privat da den vejede over 20kg, men efter endnu en opringning til forhandleren ville de sende et fragtbrev.

Men men men!! ikke nok med at anlægget var 7 dage undervejs i systemet og ingen vidste hvor det var, så var anlæget blev skadet under transport.

Forhandleren vil nu ikke ombytte men istedet sende det til rep. hos samsung i tyskland så det kunne spille regionkode 2 dvd.

Jeg har flere gange spurgt efter pakkenummer så jeg kunne få postdanmark til at undersøge hvor den pakke alt har været henne på de 7 dage, men det kan jeg ikke få. Jeg har bedt om billede af skaden men dette har jeg ikke kunne få.

Det viser sig så nu at den fragtseddel blot var en alm. pakketransport uden forsigtig og uden værdi, så postdanmark vil ikke yde erstatning da den ikke er sendt korrekt, og forhandleren mener at pakken var for dårlig pakket

Jeg har idag kontaktet forbrugerklagenævnet, og ifølge dem har jeg retten på min side da de jo selv har valgt at få sendt anlægget retur på den billigste måde, samt de står som afsender og modtager.

Så nu venter jeg blot og seer hvad det går op i, for mine mails svare forhandleren ikke på, og ringer jeg kommer de med den ene nødløgn efter den anden. Jeg har indtil nu fået 3 forskellige forklaringer på skadens omfang, så jeg tvivler på at den er skadet, eller at de selv har tabt den. (der florerer en del sager på nettet om netop den forhandler, at der jævnlig modtages skadet vare så kunderne selv for skylden)

Så et godt råd er, at når forhandleren tilbyder at sende en fragtseddel så sørg for guds skyld for at det er noteret at den returneres som forsigtig, ellers er pengene væk, med mindre man vil kører en sag som sagtens kan trække ud.

M.V.H
Tommy
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 20:23

øhhhhhh, jeg har sendt min retur på samme måde, håber skisme ikke jeg får det problem.

jeg skulle sende selve dvd hovedenheden retur og så vil de så lave den håber jeg.

jeg håber da at der kommer styr på det.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2008 kl. 20:31

Hej djangs.

Du har egentlig krav på en ombytning da den har været leveret med den fejl.

Men jeg skulle sende både sub og dvd enhed da de begge har en forbindelse med hinanden.

det var hvad samsung oplyste mig.. så enheden var for mit vedkommen ikke nok

M.V.H
Tommy
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 17:43
Ja, så fik jeg i sidste uge en godt nyhed. Man har ombyttet mit anlæg alligevel og en ny er bestilt hjem da de ikke havde nogen hjemme.
Igår så jeg til min glæde at det igen var kommet på lager så jeg skrev lige til dem om hvornår jeg kunne regne med at jeg vil modtage det.

svaret var at jeg skulle regne med 4-6 dage da de igen ikke har flere på lager, så nu er jeg godt og grundig gal i skralden.

nu har jeg bedt om at ophæve handlen, for så handler jeg et andet sted.
magen til amatør skal man nu lede længe efter, så nu er jeg færdig med at købe hos firmaet. De tager bare slet ikke kunderne særiøst.
Men om 13 dage har jeg så også kun haft et ubruglig anlæg i 2 mdr. hvoraf det næsten er 4 uger siden jeg sendte det.

Har sendt en klagebrev til forhandleren og bedt om et svar inden i morgen torsdag middag ellers opretter jeg en sag hos forbrugerklagenævnet, så må det jo kører den vej, hvis de ikke vil give mig mine penge igen
M.V.H
Tommy
Til top
tosa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 887
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 18:44

hvad er det for en forhandler??

Det er mere så jeg kan holde mig fra dem.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 19:03

hej.

Nu ved jeg ikke om det er tilladt at nævne forhandlere her på forumet, men ellers send mig en besked, så skal du nok få det at vide.

Er det ok med Admin at advare folk her i tråden, så gør jeg gerne det

M.V.H
Tommy
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 11:23

Nå, så kom der endelig svar fra forhandleren og man beklagede dybt den måde jeg var blevet behandlet på. De skulle sørge for at et nyt blev sendt asap så jeg havde det til fredag, og jeg fik samtidig et pakkenummer.

MEN fredag kom der bare intet, og jeg tjekkede så postdanmarks hjemmeside, men her stod der bare at data ordren var modtaget, men bare ikke pakken.

Nå, så måtte jeg jo lige puste mig op og denne gang fik de lige min mening at vide om det firma. Men svaret var blot at det kunne de ikke forstå for pakken var sendt torsdag som aftalt, men de skulle lige undersøge sagen med postdanmark, for de måtte have glemt at scanne den, men at erhvervspakker også blev leveret ´helt frem til kl.21.

Lørdag kom pakken så endelig, men påklæbet lørdagsexpress, og det viser jo så kun at forhandleren var fuld af løgn, for lørdagsexpress kan man kun´sende når pakker er indleveret fredag.

Men nu virker anlægget og det er jo bare top dollar. Dog kan den stadig ikke finde ud af at skrive stationsnavne rigtig, så det må være en softwarefejl fra samsung. Så er spørgsmålet blot hvornår den opdatering så kommer ud

M.V.H
Tommy
Til top
Mureren1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2008
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 10:53

Hey allesammen

Jeg har også lige købt dette anlæg som åbenbart også har lidt fejl Er der nogen herinde der bor i nærheden af Helsingør og som kunne tænke sig at komme forbi og hjælpe mig lidt videre?? Jeg har sku brug for lidt support, så jeg ved om anlægget skal retur inden jeg har haft det for længe. Du skal selvfølgelig ikke køre gratis.

Mvh Mureren1
Til top
Mureren1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2008
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2008 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af BuFFe BuFFe skrev:

Jeg har lige anskaffet mig dette sæt.. Men når jeg vil afspille mine backup-dvd'er brændt på Ritek G05, skriver den følgende meddelelse:
"Play prohibited - please check disc"

Nogen der kender til dette problem? Noget man evt. kan ændre på?

Mvh BuFFe

Jeg har fuldstændig samme problem. Jeg har lige snakket med Samsungs kundeservice som fortæller at HT-TXQ120 SKAL kunne afspille brændte film og cd/R så jeg må sende mit helt nye til rep :-(

Mvh Mureren1
Til top
SuperJunior Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Point: 179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 00:13

Nu har jeg lige luret denne post igennem. Så kommer 10000 kr. spørgsmålet.

Har selv kigget på dette system, og TX500. Udfra jeres oplevelser, er det værd at købe? Er der nogen af jer som har positive oplevelser med det?

Det er pga. jeg ingen erfaring har med selv at opbygge en hjemmebio, derfor jeg overvejer at købe denne flotte løsning, som passer til min samsung fladskærm.

Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 20:41
Kunne godt tænke mig at høre om de par stykker som har fået sendt deres anlæg til rep. Om i har fået det igen, og om det så virker nu, om alt er som det skal.
Til top
djangs Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2005
Point: 689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 22:18

mit er stadig til rep, er sendt til tyskland åbenbart.

har nu haft det væk i ca 4 uger.

min vurdering af dette anlæg. hold jer fra det.

elendig service samt det at det at det åbenbart ikke er bygget til det danske marked.

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu