Hvad så djangs, har du fået dit sendt.
Mit er sendt, men det er ikke ligefrem forløbet smærtefrit.
Jeg kunne desværre ikke sende pakken som privat da den vejede over 20kg, men efter endnu en opringning til forhandleren ville de sende et fragtbrev.
Men men men!! ikke nok med at anlægget var 7 dage undervejs i systemet og ingen vidste hvor det var, så var anlæget blev skadet under transport.
Forhandleren vil nu ikke ombytte men istedet sende det til rep. hos samsung i tyskland så det kunne spille regionkode 2 dvd.
Jeg har flere gange spurgt efter pakkenummer så jeg kunne få postdanmark til at undersøge hvor den pakke alt har været henne på de 7 dage, men det kan jeg ikke få. Jeg har bedt om billede af skaden men dette har jeg ikke kunne få.
Det viser sig så nu at den fragtseddel blot var en alm. pakketransport uden forsigtig og uden værdi, så postdanmark vil ikke yde erstatning da den ikke er sendt korrekt, og forhandleren mener at pakken var for dårlig pakket 
Jeg har idag kontaktet forbrugerklagenævnet, og ifølge dem har jeg retten på min side da de jo selv har valgt at få sendt anlægget retur på den billigste måde, samt de står som afsender og modtager.
Så nu venter jeg blot og seer hvad det går op i, for mine mails svare forhandleren ikke på, og ringer jeg kommer de med den ene nødløgn efter den anden. Jeg har indtil nu fået 3 forskellige forklaringer på skadens omfang, så jeg tvivler på at den er skadet, eller at de selv har tabt den. (der florerer en del sager på nettet om netop den forhandler, at der jævnlig modtages skadet vare så kunderne selv for skylden)
Så et godt råd er, at når forhandleren tilbyder at sende en fragtseddel så sørg for guds skyld for at det er noteret at den returneres som forsigtig, ellers er pengene væk, med mindre man vil kører en sag som sagtens kan trække ud.