recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung - Kanal menu ikke tilgængelig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung - Kanal menu ikke tilgængelig

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:48

I følge manualen, så skal man ind i enten Plug & Play eller Kanaler for at kunne gøre noget.
Har du ikke haft brugt det på Kabel TV før, eller hvordan er det her problem opstået.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:55
Jo, jeg har bare aldrig selv indstillet kanalerne, da jeg bare har haft kanalerne hvor de var.
Jeg kan intet finde om noget demo mode heller...
Jeg købte cam modul af YouSee, fordi jeg gerne ville undgå en boks. Der kommer også en c+ menu frem, men der kan jeg udelukkende indstille børnelås og se diverse info
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 14:59

Har du tilkøbt kanaler siden du har brug for et kort.? En extern modtager har du jo kun brug for hvis TVet ikke har C Tuner, eller du ønsker at kunne optage.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af rumlepraasen rumlepraasen skrev:

...
Jeg kan intet finde om noget demo mode heller...
Bemærk:
Plug & Play is available only when the Input source is set to TV.

Kan du komme ind i Plug&Play menu som beskrevet på side 7, når Input Source er sat til TV?
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:15
Nej, jeg kan ikke komme ind på den når source er tv heller.

Efter kanal ændring / stop for analog eller noget, kan jeg kun finde dr1 og ramasjang
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:20
Oprindeligt skrevet af rumlepraasen rumlepraasen skrev:

Nej, jeg kan ikke komme ind på den når source er tv heller.
Kan det være noget PIN kode beskyttet (er ikke Samsung bruger)?
If You Want to Reset This Feature...
Select Setup - Plug & Play (Initial Setup). Enter your 4 digit PIN number. The default PIN number is “0-0-0-0.”

Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:27
Yes den kode kender jeg. Det eneste jeg har mulighed for at bruge den til i min menu, er børnesikring
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 15:32
Kan det være fordi du bruger den analoge tuner?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af rumlepraasen rumlepraasen skrev:

Nej, jeg kan ikke komme ind på den når source er tv heller.

Efter kanal ændring / stop for analog eller noget, kan jeg kun finde dr1 og ramasjang
Manual side 11 Basic Features:
Hvad får du frem med MENU tast?

Der skulle jo gerne komme punkter du kan vælge imellem med navigations taster op/ned og Enter

Evt. tag billede af skærm og smid her.  Smile

EDIT: Side nummer rettet til 11


Redigeret af JørgenT - 31-Marts-2015 kl. 17:11
Til top
rumlepraasen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rumlepraasen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 16:56
Er ikke hjemme, så kan ikke tage billeder lige nu, men jeg får jo menuen frem med punkterne Billede, lyd, kanal, indstilling osv. med undermenuer under. Men kanal kan jeg slet ikke komme ind på og det er der under jeg skal vælge mellem antenne, luft osv, og indtaste netværksnr. 
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af rumlepraasen rumlepraasen skrev:

Er ikke hjemme, så kan ikke tage billeder lige nu, men jeg får jo menuen frem med punkterne Billede, lyd, kanal, indstilling osv. med undermenuer under. Men kanal kan jeg slet ikke komme ind på og det er der under jeg skal vælge mellem antenne, luft osv, og indtaste netværksnr. 
Hvad med muligheder under SETUP?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2015 kl. 17:25

Det er under kanal der er adgang til SETUP af kanaler. Der er åbenbart heller ikke adgang til Plug & Play hvor der kan laves en Reset.
Man kan komme til kanaler i Smarthub, men det er kun for redigering af dem, de kan ikke indlæses der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu