|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Kimsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 05-Juni-2006 kl. 13:46 |
Hej Jeg er meget lun på at købe en Samsung LCD, evt 32R72B, men da jeg var inde og kigge på den i Fona synes jeg at kabinettet er lidt for plastic-agtigt og er lidt bange for at lyset vil reflektere i den blanke overflade. Så jer der har en Samsung: Er det et problem ? |
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Hvad med at overveje en LT-32X70 fra JVC, den er lige blevet testvinder i T3
|
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Jeg har sådan et 32"R 72B og det er rigtigt virker lidt billigt plastik-agtigt.Det er så godt nok sjovt de gange jeg har vist mit tv frem siger alle det ser hamrende flot ud med den blanke kant kallek |
|
![]() |
|
Kimsen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej kallek Kunne du ikke smide nogen plusser og minusser (hvis der er nogen) på din Samsung, da jeg som sagt er lidt lun på den. Hvilket signal har du på (kabel, antenne, parabol) Har du digitalt signal evt. HD. hvordan kører det ? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Et minus som nogle synes er et problem er lyden. Se evt denne tråd
|
|
![]() |
|
kallek ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1287 |
![]() |
Jeg er meget glad for mit tv,men du skal vænne dig til nyt billed,efter en uge har du glemt alt om crt tv som stadig står mere skarpt. kallek
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak kallek Meget brugbart. Jeg leder videre i "LCD-junglen"
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg gir faktisk "Brian JVC" ret. Jeg var også ude at se på Samsung-modellerne og kom også til det resultat at alt dette sorte blanke plastic kunne måske blive et problem? "Brian" nævner den nye JVC, og dens flotte resultat i T3-testen. JVC'en og Philips'n havde det bedste billede af alle, også på alm. analog-signal. ( Brian... Hvad har I egentlig betalt bladene for at få dem til at skrive så pænt? ) Men jeg synes virkelig I har et rigtig flot Fjernsyn her, og jeg har ledt lidt efter gode billeder, og fandt da også et par stykker, dog kun af den model i sølv/sort, da det er den jeg bedst kan lide. Skulle andre være int. så er billederne er her: http://www.progress.nl/productinformatie/illustraties/Monito ren/bigltx70b.jpg http://images-eu.amazon.com/images/P/B000F9RKPE.01.LZZZZZZZ. jpg Redigeret af Pokerface - 05-Juni-2006 kl. 20:11 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Pokerface Jeg tror du har ret med henblik på hvor længe plasticcen på Samsungen er pæn, kallek nævner det også som et problem. Jeg tror faktisk jeg er blevet ganske lun på den der JVC og så vil jeg supplere med |
|
![]() |
|
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
Lidt plastikagtig, ja. Men ser det ikke som noget problem. Ser kanon ud når den hænger der på væggen. Godtnok en Samsung 40" jeg har. Men alligevel. |
|
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke det bliver riset ved at støve det af bruger en blød klud som er fuktigt med vand opvaskemiddel på.Men det der er problemmet er den suger støv til sig, men kun ramen og foden, selve skærmen er ikke det samme problem tror det virker plastik agtigt fordi det er blankt,alle de andre lcd er også plastik men mere mat. men et godt tv til prisen.Men som sagt mange der kommer på besøg siger sikke fed ramme. kallek Redigeret af kallek - 05-Juni-2006 kl. 20:43 |
|
![]() |
|
Peter.n.odense ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Nej, det er absolut ikke noget problem med sollyset. Jeg får meget lys ind i min stue og jeg kan ikke mærke det. Det er super pænt med den blanke ramme og jeg har ikke fortrudt mit køb et sekund. I forhold til prisen synes jeg det er klart det bedste LCD man kan få. Købte mit for 9999,- i Elgiganten...... og de har dem stadigvæk (i Odense), selvom der har været en heftig debat om det modsatte... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |