recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Prestigeservice
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung Prestigeservice

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skovkatte Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Prestigeservice
    Sendt: 28-September-2008 kl. 19:47

I december 2007 købte vi et samsung 46" lcd (F serie- til ca. 23 kilo)hos It-Lageret i Glostrup
Et TV vi var glade for, men desværre gik det i udu 13.08.08.

Jeg kontaktede Samsung Prestigeservice f.g d. 14/8. og havde jævnligt kontakt med Samsung og deres servicefirme, ud fra min beskrivelse af problemet, kunne de bestille reservedele??
Jeg rykkede jævnligt og endelig den 19/9 kom der en reperatør, han fortalte at han havde 3 ud af 4 dele som et fladskærm består af ?? med
 det var mainbordet og ikke de 3 dele han havde med!!
Han tog tv'et med og siden har jeg intet hørt!! Jeg har ringet til Sansung (som så mange gange før) beklaget min nød, og fik lovning på en opringning dagen efter fra Samsungs danske agent ??
Jeg har stadig intet hørt!!

Da jeg købte tv'et blev Prestige Service rost til skyerne hos forhandleren og i de bruchurer der fulgte med.... "Der ville stå en reperatør dagen efter man havde meldt fejl, og rep i hjemmet"

Nå men det er min fustration. Jeg vil ikke finde mig i det! er der nogen der kan råde mig i et klageforløb??? Det er umuligt at finde ansvarlige personer der ansat i Samsung, på deres hjs.
Er det bedre at klage til forbrugerklagenævnet ???

Slutteligt, kan sælger altså IT-Lageret, bare henvise til Prestigeservice og ellers være lige glad????

Håber I kan hjælpe mig videre

Hilsen Kjeld



Redigeret af skovkatte - 28-September-2008 kl. 19:48
Til top
edtwodth Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-November-2005
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2008 kl. 19:59
Hej Kjeld

Kedelig sag - men har selv bøvlet med en rep. sag der tog alt for lang tid efter min smag (vandt sagen i forbrugerklagenævnet).

For det første: IT-lageret kan ikke bare henvise til Prestigeservice. Det er IT-lageret der har solgt dig tv-et og det er derfor også dem du skal snakke med i forbindelse med en rep. sag. Og så må det være IT-lagerets problem at bøvle med samsung, særligt når det går skævt!

Nu lyder det som om du selv har taget direkte kontakt til prestigeservice og slet ikke har haft it-lageret blandet ind i sagen?

Men ring til it-lageret og snak med dem. Det kan jo være i kan finde en løsning i fællesskab (Hvis du ikke allerede har gjort det).

Ellers må forbrugerklagenævnet jo ind i sagen, tag. evt og ring til forbrugerstyrelsen og få en snak med dem først (www.forbrug.dk)

Held og lykke med det !
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu