|
Samsung PVR usb stick |
Besvar |
Forfatter | |
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-April-2013 kl. 09:42 |
Hej alle
Er der nogen, der er kloge på, hvilken USB stick, jeg skal anskaffe til mit Samsung UE46D6505 til TimeShift? Jeg har allerede en hjemmesamlet 2,5" HD (med strøm via USB), som reelt set virker fortrinligt, den larmer bare og klikker bare, hver gang jeg tænder og slukker apparatet. Desuden har jeg på TV KUN brug for TimeShift, ikke til at lagre optagelser længere tid (hertil bruger jeg en HDHomeRun/Netgear ReadyNAS combo). Jeg har prøvet nogle sticks (åbenbart af for ringe kvalitet) jeg har liggende, apparatet melder, at de ikke er gode nok. Nogen, der ved, hvad jeg skal have fat i? Ikke en HD, bare en USB stick... På forhånd tak :) Redigeret af ZkiiFreak - 08-April-2013 kl. 09:56 |
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har tre stk. 32 GB Medion USB sticks købt i Aldi til kr. 139,-/stk. De virker fortrinligt både til HD optagelser med mit mediecenter og min Blue Tinum boks. Har tidligere prøvet nogle fra Elgiganten, men de var alt for langsomme (kan desværre ikke huske hvad de hedder).
Flemming Redigeret af fltk - 08-April-2013 kl. 10:14 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
ZkiiFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa
Skulle nok have været mere specifik: Jeg søger erfaring fra andre Samsung ejere om specifikke mærker på USB sticks, der dur |
|
ZkiiFreak
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa
Til de interesserede, så har jeg anskaffet en Sandisk Extreme 16gb USB 3.0 stick. Den fungerer umiddelbart efter hensigten 😄 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |