|
Samsung Q90R (2019) vs Q90T (2020) |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
køb et lg b9s til 12999,- du vil ikke få bedre billedekvalitet i Philips, plus skal det kalibreres er der vidst nogle kredsløb som er umuligt at slå fra.
Så er prisforskellen kun 3000kr
|
|
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108" Sony OLED A1 77” Pioneer krp-600m kuro SVS prime satellite speakers 5.0 SVS PB-2000 Sub Pioneer VSX-LX 50 Canon 7D Canon 70-300 L objektiv Canon 50mm F1.4 |
|
![]() |
|
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
LG er bestemt også en mulighed men bryder mig ikke om deres webos også har de en tarvelig fjenbetjening. Hvlke streaming tjenester understøttes ? Kan man finde DPLAY, TV2PLAY, AMAZONE PRIME DRTV?
Redigeret af ozong - 28-Juli-2020 kl. 13:05 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4655 |
Amazon og TV2 Play er på webOS. Dplay er der ikke, men kan sendes over via AirPlay (hvis man har en iPhone/iPad).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
LofterPalle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2020 Status: Offline Point: 399 |
Må vi høre om du har taget en beslutning? Blev det Oled eller Qled?
|
|
![]() |
|
ozong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
Jeg endte med at blive så forvirret at jeg besluttede mig for at vente og afleverede det hele retur. Kunne slet ikke abstrahere fra blooming/bleeding på mit Sony XG95, hvorfor jeg er overbevist om at det må blive et OLED når 2020 modellerne er kommet lidt ned i pris. Fik dog aldrig testet QLED og bør måske prøve det før jeg afskriver det helt =) Så lang historie kort er nok mest til OLED, men vil ikke afskrive et QLED. p.s. Fik tilbudt 65" LG CX til 20K og var lige ved at slå til, men besluttede mig til at vente til priserne falder lidt mere. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
ozong_ Mht ujævn belysning ( blooming, bleed) så er det desværre et generelt LCD problem. Derfor er Samsungs produkter nøjagtigt lige så udsatte som Sonys,da det jo er fuldstændig samme teknologi . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4655 |
QLED er et af mange markedsføringsnavne for LCD. Du vil opleve præcis samme udfordringer med blooming på "QLED".
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |