recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung skærm gik ud og er død?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung skærm gik ud og er død?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 10:37
Det er selvfølgelig rigtigt. Hvis man giver en 1.500-2.000 kr. for en skærm og den holder i 2-3 år, så er det vel også OK, eller sådan tænker mange vel i dag.

Jeg synes bare det er vildt at jeg ikke har set nogen tegn på at den var ved at stå af, og pludselig så sker det bare. Men der må vel være et eller andet som er brændt sammen, eller hvad ved jeg.
          
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Point: 1562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Det er selvfølgelig rigtigt. Hvis man giver en 1.500-2.000 kr. for en skærm og den holder i 2-3 år, så er det vel også OK, eller sådan tænker mange vel i dag.

Jeg synes bare det er vildt at jeg ikke har set nogen tegn på at den var ved at stå af, og pludselig så sker det bare. Men der må vel være et eller andet som er brændt sammen, eller hvad ved jeg.
Nu går de fleste ting jo i stykker på et eller andet tidspunkt, nogle tidligere end andre...

Hvorfor havde du forestillet dig at der skulle komme tegn på at den var ved at stå af?
Stort set alle de elektriske ting, der er gået i stykker hos mig, er "bare" holdt op med at virke Wink
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
LeChuck Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2011
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeChuck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 12:17
Min forrige Dell skærm kom også bare med et enkelt "pop" som farvel. Den holdt dog otte år, hvilket er cirka en tusse i udgift pr år.
Den var dog moden til udskiftning et par år før, da hvid var blevet til lysegul.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 12:20
du kan nogle gange skille den ad tjekke om der er nogle lytter der "sveder" eller er "expanderet" i toppen, hvis ja, så bestilt et par nye (koster ikke alhverden) og igang med loddekolden, et fix som tit kan gøres for en 10-15kr..

samsung er ikke specielle her, samsung har bare en svaghed på lytterne, så det er det der går, andre skærme dør med paneler og andet, hvor det er væsentligt dyrere.

har endnu at et samsung tv har givet op på det, har dog skiftet lytter på en ven´s M86 40" men den er seriøst også ved at være gammel.
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Nu går de fleste ting jo i stykker på et eller andet tidspunkt, nogle tidligere end andre...

Hvorfor havde du forestillet dig at der skulle komme tegn på at den var ved at stå af?
Stort set alle de elektriske ting, der er gået i stykker hos mig, er "bare" holdt op med at virke Wink

"Det plejer den ikke at gøre" sagde bonden, da hesten døde foran ploven.   

Redigeret af Jwin - 15-April-2015 kl. 19:44
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 20:40
Smile

Redigeret af Japer - 22-Oktober-2016 kl. 20:33
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2015 kl. 23:32
Haha Japer, jeg håber dit fjernsyn holdte, og Bayern fik smæk, så sikke en dejlig CHL aften!

Men ja, jeg kan ikke være mere enig med dig i hvad du skriver. Det er sgu noget svineri, og da specielt hvis det er "planlagt". 
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2015 kl. 06:12
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

I gamle dage :-) Men der holdt lortet sgu- Som regel.

I gamle dage var alt også meget dyrere.........

I 1992 betalte jeg 10.000 kroner for et 26" billedrørsfjernsyn i rimelig god kvalitet. Omregnet til nutidspriser vil det svare til 15.000 kroner. Hvor mange tror du vil betale 15.000 for et 25" tv i dag?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu