recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung TV i Kontant på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung TV i Kontant på DR

Besvar Besvar Side  <1234 17>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Ironisk nok kommer udsendelsen dagen efter mit svogers 4 år gamle Samsung tv opgav ævred.

Han får aldrig Samsung igen og har allerede sikret sig et Sony tv med 5 års garanti.

Klaus

Lidt sjovt du skriver det, for jeg købte for år tilbage et Sony KDL 46w4000 som panalet røg i efter 2 år og 3 mdr, selvom Sony kendte til problemet med panelerne i denne model ville de ikke anerkende fejlen, min kammy købte også en af samme model der led samme skæbne og blev kun 3 år, så vi køber aldrig et Sony Tv igen

Men generelt er det jo sådan hvis du spørger 10 forskellige personer vil du højst sansynlig får mindst 6 forskellige svar på hvad der er godt og skidt

Redigeret af Hackerjac - 03-December-2013 kl. 14:32
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19560
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 14:38
Hvis du laver en markedsundersøgelse der strækker sig ud over de 4 nærmeste du kender, vil du hurtigt opdage at netop Samsung har kort levetid på deres strømforsyninger. Alle producenter har "uheldige modeller" og at du og kammyen har købt samme uheldige model er selvfølgelig noget "træls", men langt fra retningsvisende for Sony som sådan.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 14:38
Generelt kan det jo ikke nytte noget at spørge hvilket mærke der giver flest reklamationer, hvis man ikke samtidigt sammenligner med hvilket mærke der er solgt mest af. Vi må over og regne i procenter her i stedet... Værkstederne ved ikke nødvendigvis hvad salgstallene er.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 14:42
Min absolut mest pudsige oplevelse med dødt forbrugerelektronik var en Philips poseløs støvsuger til 3000 kr. der stod af efter 2 år og seks dage. :-) Jeg havde 2 års garanti på den...
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 16:08
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Min absolut mest pudsige oplevelse med dødt forbrugerelektronik var en Philips poseløs støvsuger til 3000 kr. der stod af efter 2 år og seks dage. :-) Jeg havde 2 års garanti på den...

Lyder som min første cd brænder, JVC SCSI 2x tilbage fra dengang vi havde 1 års garanti, den blev 1 år og 2 dage, så kunne den ikke brænde mere, mener det var omkring 2500-3500 kr jeg havde givet for den, fandme surt

Redigeret af Hackerjac - 03-December-2013 kl. 16:08
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 16:17

Ironisk nok kommer udsendelsen dagen efter mit svogers 4 år gamle Samsung tv opgav ævred.

Han får aldrig Samsung igen og har allerede sikret sig et Sony tv med 5 års garanti.

Klaus

Fint, svogeren må jo kende noget til Sony, når en 5 års-garanti er påkrævet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Generelt kan det jo ikke nytte noget at spørge hvilket mærke der giver flest reklamationer, hvis man ikke samtidigt sammenligner med hvilket mærke der er solgt mest af. Vi må over og regne i procenter her i stedet... Værkstederne ved ikke nødvendigvis hvad salgstallene er.

Det håber jeg udsendelsen gir svar på. Fejlrater afslører hvem der er synderne!

Men når flere reparatører melder om mange Samsung med elektrolyt problemer, så er der nok noget om snakken...
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19560
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Påkrævet?
Næh, det fik han med "gratis" i Sony centret, hvor han købte det.

Desuden ville jeg til enhver tid anbefale at købe den ekstra garanti på moderne elektronik.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2013
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:37

Oprindeligt skrevet af zczc zczc skrev:

Påkrævet?
Næh, det fik han med "gratis" i Sony centret, hvor han købte det.

Desuden ville jeg til enhver tid anbefale at købe den ekstra garanti på moderne elektronik.

Klaus

Hvis man køber det hos et sony-center så har man ikke fået forsikringen gratis. Wink Underligt du mener man skal købe ekstra garanti på al moderne elektronik, da det virker som om du udelukkende tror det er samsung der har ringere holdbarhed. Confused

Har aldrig haft problemer med mit samsung PS50B650 som jeg havde 3½ år før jeg solgte det. Heller ikke med de samsung monitors jeg har haft. (2233rz og s27a950d). Min samsung ultrabook er det bedste pc-køb jeg har lavet, men den har så heller ikke bestået tidens test endnu. 
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2013
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Men når flere reparatører melder om mange Samsung med elektrolyt problemer, så er der nok noget om snakken...

Så konklusionen er at samsung måske har sparet for meget på elektrolytterne, og andre producenter sparer på blæser-kølingen og strømforsyningerne der hyler.... 

Hvorfor der skulle være noget om snakken fordi der er flere der nævner det, er jo noget ubrugeligt vås.  Sælger samsung 30.000 tvs imod sony's 2500, så er det jo klart at der er vil dukke flere gentagende fejl op hos samsung.... Clap

Og ja, det er fiktive tal - Er dog ikke i tvivl om at samsung er den producent der leverer flest tv's til det danske marked.
Til top
Onkel Dunkel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: Vestfyn, DK
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onkel Dunkel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:49
Har et 40C755 fra feb. '11 og det har aldrig givet anledning til nogle spørgsmål eller panderynker - fungerer perfekt! Thumbs Up
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Så konklusionen er at samsung måske har sparet for meget på elektrolytterne, og andre producenter sparer på blæser-kølingen og strømforsyningerne der hyler.... 

Hvorfor der skulle være noget om snakken fordi der er flere der nævner det, er jo noget ubrugeligt vås.  Sælger samsung 30.000 tvs imod sony's 2500, så er det jo klart at der er vil dukke flere gentagende fejl op hos samsung.... Clap

Og ja, det er fiktive tal - Er dog ikke i tvivl om at samsung er den producent der leverer flest tv's til det danske marked.

Man kunne også påstå at Samsung sælger så mange TV til danskerne fordi de holder så kort tid. Men det påstår jeg så ikke Tongue
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 17>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu