|
Samsung TV i Kontant på DR |
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Forfatter | |||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Lidt sjovt du skriver det, for jeg købte for år tilbage et Sony KDL 46w4000 som panalet røg i efter 2 år og 3 mdr, selvom Sony kendte til problemet med panelerne i denne model ville de ikke anerkende fejlen, min kammy købte også en af samme model der led samme skæbne og blev kun 3 år, så vi køber aldrig et Sony Tv igen Men generelt er det jo sådan hvis du spørger 10 forskellige personer vil du højst sansynlig får mindst 6 forskellige svar på hvad der er godt og skidt Redigeret af Hackerjac - 03-December-2013 kl. 14:32 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
||
Hvis du laver en markedsundersøgelse der strækker sig ud over de 4 nærmeste du kender, vil du hurtigt opdage at netop Samsung har kort levetid på deres strømforsyninger. Alle producenter har "uheldige modeller" og at du og kammyen har købt samme uheldige model er selvfølgelig noget "træls", men langt fra retningsvisende for Sony som sådan.
Klaus |
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Generelt kan det jo ikke nytte noget at spørge hvilket mærke der giver flest reklamationer, hvis man ikke samtidigt sammenligner med hvilket mærke der er solgt mest af. Vi må over og regne i procenter her i stedet... Værkstederne ved ikke nødvendigvis hvad salgstallene er.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
||
Min absolut mest pudsige oplevelse med dødt forbrugerelektronik var en Philips poseløs støvsuger til 3000 kr. der stod af efter 2 år og seks dage. :-) Jeg havde 2 års garanti på den...
|
|||
![]() |
|||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
||
Lyder som min første cd brænder, JVC SCSI 2x tilbage fra dengang vi havde 1 års garanti, den blev 1 år og 2 dage, så kunne den ikke brænde mere, mener det var omkring 2500-3500 kr jeg havde givet for den, fandme surt Redigeret af Hackerjac - 03-December-2013 kl. 16:08 |
|||
![]() |
|||
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
||
Fint, svogeren må jo kende noget til Sony, når en 5 års-garanti er påkrævet.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Det håber jeg udsendelsen gir svar på. Fejlrater afslører hvem der er synderne! Men når flere reparatører melder om mange Samsung med elektrolyt problemer, så er der nok noget om snakken... |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
||
Påkrævet? Næh, det fik han med "gratis" i Sony centret, hvor han købte det. Desuden ville jeg til enhver tid anbefale at købe den ekstra garanti på moderne elektronik. Klaus |
|||
![]() |
|||
Mathias9000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 80 |
||
Hvis man køber det hos et sony-center så har man ikke fået forsikringen gratis. ![]() ![]() Har aldrig haft problemer med mit samsung PS50B650 som jeg havde 3½ år før jeg solgte det. Heller ikke med de samsung monitors jeg har haft. (2233rz og s27a950d). Min samsung ultrabook er det bedste pc-køb jeg har lavet, men den har så heller ikke bestået tidens test endnu.
|
|||
![]() |
|||
Mathias9000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 80 |
||
Så konklusionen er at samsung måske har sparet for meget på elektrolytterne, og andre producenter sparer på blæser-kølingen og strømforsyningerne der hyler.... Hvorfor der skulle være noget om snakken fordi der er flere der nævner det, er jo noget ubrugeligt vås. Sælger samsung 30.000 tvs imod sony's 2500, så er det jo klart at der er vil dukke flere gentagende fejl op hos samsung.... ![]() Og ja, det er fiktive tal - Er dog ikke i tvivl om at samsung er den producent der leverer flest tv's til det danske marked.
|
|||
![]() |
|||
Onkel Dunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2010 Sted: Vestfyn, DK Status: Offline Point: 55 |
||
Har et 40C755 fra feb. '11 og det har aldrig givet anledning til nogle spørgsmål eller panderynker - fungerer perfekt!
![]() |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Man kunne også påstå at Samsung sælger så mange TV til danskerne fordi de holder så kort tid. Men det påstår jeg så ikke ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |