recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung TV i Kontant på DR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung TV i Kontant på DR

 Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:01
ja og danskerne bliver ved med at købe flere og flere samsung tv fordi de er så elendige.... 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

ja og danskerne bliver ved med at købe flere og flere samsung tv fordi de er så elendige.... 


Nej de falder for det smarte look og så er hypen omkring nye Samsung TV enorm
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

ja og danskerne bliver ved med at købe flere og flere samsung tv fordi de er så elendige.... 


Nej de falder for det smarte look og så er hypen omkring nye Samsung TV enorm

Hvis kampus fra recordere.dk siger det, så må det jo være sandt....

Hvor længe tror du en producent kan overleve hvis at kunderne køber produkter der kun lige med nød og næppe holder garantien ud? Mit bud er at de ikke holder særligt længe.

Du må gerne lige specificere hvilken hype der er omkring samsungs nye tv? Er det fordi de kan finde ud af at markedsføre sig? Er det så hype? Confused
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:34
Jeg synes du skal se Kontant iaften Mathias
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:38
Det gør jeg også Kampus

Men hvis du er så naiv at du tror det udelukkende er samsung der køber reservedele af tvivlsom kvalitet, så har jeg medlidenhed med dig.

Tak for dine fyldestgørende svar på mine spørgsmål.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 19:55
Der er sikkert flere der gør det, men det frikender ikke Samsung. I mit Pio sidder der intet billigt skrammel. Velbekomme ;-)
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er sikkert flere der gør det, men det frikender ikke Samsung. I mit Pio sidder der intet billigt skrammel. Velbekomme ;-)

tillykke med det Clap
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 20:37
Haha det er sku næsten som at læse en tråd om plasma, dog fatter jeg ikke at nogen vil forsvarer samsung for at bruge tvivlsomme komponenter !
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 20:55
Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

Underligt du mener man skal købe ekstra garanti på al moderne elektronik, da det virker som om du udelukkende tror det er samsung der har ringere holdbarhed.


Jeg tror ikke udelukkende at det er Samsung der har ringe holdbarhed, til gengæld ved jeg intet holder som "i gamle dage". Samsung har bare sådan en lidt for forhøjet fejlrate på mange produkter.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

ja og danskerne bliver ved med at købe flere og flere samsung tv fordi de er så elendige.... 


Markedsføring virker.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Mathias9000 Mathias9000 skrev:

Underligt du mener man skal købe ekstra garanti på al moderne elektronik, da det virker som om du udelukkende tror det er samsung der har ringere holdbarhed.


Jeg tror ikke udelukkende at det er Samsung der har ringe holdbarhed, til gengæld ved jeg intet holder som "i gamle dage". Samsung har bare sådan en lidt for forhøjet fejlrate på mange produkter.....

Klaus

Har du nogen kilder på at samsung skiller sig ud på en negativ måde i forhold til andre producenter, og også set i forhold til hvor mange tv's de enkelte producenter sælger?
Til top
Mathias9000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mathias9000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 20:59
forsvarer samsung? Er det kun dem der har dårlige oplevelser med samsungs produkter der har lov til at kommentere?

Alle forbrugere er vel interesserede i at få bedst mulige kvalitet, men samtidig vil vi heller ikke betale for meget.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu