|
Samsung TV i Kontant på DR |
Besvar | Side <12345 17> |
Forfatter | ||
Mathias9000
Bruger Oprettet: 04-Oktober-2013 Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
ja og danskerne bliver ved med at købe flere og flere samsung tv fordi de er så elendige....
|
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej de falder for det smarte look og så er hypen omkring nye Samsung TV enorm |
||
Mathias9000
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis kampus fra recordere.dk siger det, så må det jo være sandt.... Hvor længe tror du en producent kan overleve hvis at kunderne køber produkter der kun lige med nød og næppe holder garantien ud? Mit bud er at de ikke holder særligt længe. Du må gerne lige specificere hvilken hype der er omkring samsungs nye tv? Er det fordi de kan finde ud af at markedsføre sig? Er det så hype?
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes du skal se Kontant iaften Mathias
|
||
Mathias9000
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør jeg også Kampus
Men hvis du er så naiv at du tror det udelukkende er samsung der køber reservedele af tvivlsom kvalitet, så har jeg medlidenhed med dig. Tak for dine fyldestgørende svar på mine spørgsmål.
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er sikkert flere der gør det, men det frikender ikke Samsung. I mit Pio sidder der intet billigt skrammel. Velbekomme ;-)
|
||
Mathias9000
Funktioner
Tak(0)
|
|
tillykke med det
|
||
Stougaard
Super bruger Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Haha det er sku næsten som at læse en tråd om plasma, dog fatter jeg ikke at nogen vil forsvarer samsung for at bruge tvivlsomme komponenter !
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror ikke udelukkende at det er Samsung der har ringe holdbarhed, til gengæld ved jeg intet holder som "i gamle dage". Samsung har bare sådan en lidt for forhøjet fejlrate på mange produkter..... Klaus |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19554 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Markedsføring virker..... Klaus |
||
Mathias9000
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du nogen kilder på at samsung skiller sig ud på en negativ måde i forhold til andre producenter, og også set i forhold til hvor mange tv's de enkelte producenter sælger?
|
||
Mathias9000
Funktioner
Tak(0)
|
|
forsvarer samsung? Er det kun dem der har dårlige oplevelser med samsungs produkter der har lov til at kommentere?
Alle forbrugere er vel interesserede i at få bedst mulige kvalitet, men samtidig vil vi heller ikke betale for meget.
|
||
Besvar | Side <12345 17> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |