recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung VS Pana. VS Pioneer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung VS Pana. VS Pioneer

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 23:06

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Lennon (navnet som kræver sit), hvad er det for en fatel fejl som du hentyder til på Samsung? 

Prøv linket der henvises til.De sidste sider af : http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40088&P N=1

Den er HELT gal med nogle af dem !!

Redigeret af Lennon - 30-Juli-2006 kl. 23:09
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2006 kl. 23:52
Lennon, nå men jeg har kigget et par sider igennem  på din link(ud af 12) og blev ikke meget klogere. Jeg havde måske håbet på, at du helt enkelt havde skrevet hvad du mener at der er galt med Samsung. Det eneste jeg ved er, at min svoger (og jeg) bsynes at det er et fint plasma og fint billede..... så......
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 21-November-2003
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2006 kl. 10:18

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Den er HELT gal med nogle af dem !!

Uanset denne fejl (som tilsyneladende er værre på nogle end på andre, hvis det ikke bare er folks opfattelser der varierer), så kan jeg ikke få øje på ét eneste billedmæssigt argument for at vælge Samsung'en i forhold til Panasonic'en - kun designmæssigt. Pioneer'en er efter min mening i en klasse for sig selv, dog kan der altid diskuteres fordele og ulemper i forhold til især Panasonic.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
lrev Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2006 kl. 15:07

Oprindeligt skrevet af jstn jstn skrev:

Skal det forstås generelt som om at Pioneer har de ypperste plasma skærme i den prisklasse hvor PDP43XDE ligger? Hvem er over, hvem er under, og er der nogen på linie kvalitetsmæssigt?

Det er IKKE noget over Pioneer plasma.....PANASONIC er tæt på,men ikke helt.Og så er der designet......også i en klasse for sig.

Er der et lcd som skal kunne måle sig med en Pioneer plasma,så er det lige netop Philips 9731 og 9831....og ikke andre.

Men til rent tv kiggeri er der nok ikke noget som når Pioneer.....efter min mening er kun 9831 god nok til det af LCDèrne.

Husk på at de udgår snart...de nuværende Pioneer modeller-jeg overvejer selv at ryge på en inden de er væk,da jeg IKKE vil have den nye model.

Ellers bliver det 9831 fra Philips.

Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
Til top
jstn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Juli-2006
Point: 107
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2006 kl. 22:11

Hvad er der galt med de nye modeller af Pioneer som gør at du ikke vil købe dem?

Hvad hedder de kommende modeller og kan man finde info om dem på nettet?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu