|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Det er da et problem, da man jo så ikke får HD-lyd!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Du skal bare ha' en afspiller med 2 HDMI udgange, så er der én til billede direkte, og én til HD lyd
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=3826&zoneid=5
|
||
![]() |
||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
ok lad mig lige være med her :D er godt forvirret nu, jeg får ikke HD lyd ved toslink, men hvis jeg køber en nu reciver med 3D samt 1,4 hdmi så spiller det hele med blot eet HDMI kabel fra min PS3 ned til reciever, og fra reciver op til Tv?? skal det forståes sådan?
|
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Yep
![]() |
||
![]() |
||
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
|
![]() ![]() |
||
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
||
![]() |
||
Søren A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
Du behøver ikke købe ny receiver. Gør som der blev nævnt tidligere. Slut din 3D afspiller direkte til fjernsynet, og forbind fjernsynets optiske lydudgang til receiveren. Selvom tvét ikke selv har surround, overføres surroundsignalet fuldt ud til receiveren. Jeg gør selv sådan, og det har jo den store fordel at du ikke nødvendigvis behøver at tænde for receiveren, for at have lyd. Det er jo fint hvis det bare er tv-avisen du vil se.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det gir' da et dårligere resultat end at forbinde afspilleren direkte til reciever med toslink. Du får INGEN surround lyd via TV'et
|
||
![]() |
||
Søren A ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mit Surround-signal går altså igennem tvét til receiveren via optisk lyd. Jeg har også forespurgt Samsung (Har et 55" Samsung) og de siger også at surround-lyden bliver sløjfet igennem tvét. Når jeg spiller en dvd med surround-lyd, er der surround-lyd i højtalerne.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Med optisk lyd mener jeg toslink, som tvét har.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Er du sikker på, at det er DD lyd og ikke Prologic.?
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det ved jeg ikke. Hvad er DD lyd?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |