recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SE Electronics The Egg - Erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SE Electronics The Egg - Erfaringer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SE Electronics The Egg - Erfaringer?
    Sendt: 17-Februar-2014 kl. 22:32
Nogle der har erfaringer med ovenstående højttaler? 

Se mere her: http://www.4sound.dk/shop/studiehoejttalere/se-electronics/the-egg-white-ed.html

Hvis du har lytteindtryk, så råb op :)
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 11:04
prøv at spørge inde på lydmaskinen.dk og evt forummet på 4sound.dk. Eftersom det er en studiehøjttaler vil du nok have bedre held der Smile
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 11:27
Du kan lytte til den inde hos 4sound. De stod til demo sidst jeg var forbi. Jeg lyttede kun kort i forbifarten, så har ikke noget fornuftigt at tilføje til lyden, udover at de umiddelbart lød meget godt. Og så ser de ret seje ud Wink
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Stereolab Stereolab skrev:

Du kan lytte til den inde hos 4sound. De stod til demo sidst jeg var forbi. Jeg lyttede kun kort i forbifarten, så har ikke noget fornuftigt at tilføje til lyden, udover at de umiddelbart lød meget godt. Og så ser de ret seje ud Wink
Frisk på et 4Sound besøg snart? :) Jeg skal have højttalere til stuen. Udover at mine små Scandyna lød forfærdeligt, så døde de også her i weekenden.
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Januar-2012
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2014 kl. 11:52
Orv, så skulle du da ha slået til på de JBL 4365, som jeg foreslog Wink Men klart - lad os høre hvad de Æg har at byde på.
Til top
jakob_joh Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Marts-2014
Sted: København, DK
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakob_joh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2014 kl. 21:53
Jeg har haft stor glæde af SE electronics rørmikrofoner, høj kvalitet til god pris! Kender ikke højttalerne, men prøv som det bliver anbefalet ovenfor at spørge på lydmaskinen.dk hvor lydteknikere og studienørder færdes.. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu