|
SE kunder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Arvidkj ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2012 Sted: Viby J Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2014 kl. 19:31 |
Har stofa været helt uforberedt på den kundetilgang siden det åbenbart helt kokser med kundeservice
![]() |
|
![]() |
|
cccd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 732 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det har du godt nok ret i
![]() De er gået helt i stå ![]() |
|
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Der er nogle ting man bare ikke kan forbedrede - og det er bestemt ikke fordi at kundeservice, eller nogen som helst anden afdeling i organisationen, sidder på hænderne for tiden.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jeg brugte 35 min i telefonen sidste dag. Taget i betragtning at SE's gamle mailserver var brudt ned 3 dage før og de havde flyttet til en ny (ikke helt klar) Stofa mailserver over weekenden, var det vel ikke heeelt galt. Jeg skulle bare bestille en ny fiberboks. Det tog 3 minutter, er gratis og den bliver leveret 1,5 uge senere (på torsdag) det syntes jeg også er rimeligt.
Ham jeg snakkede med i telefonen lød dog pænt forpustet :-) Jeg syntes faktisk det er værre at de giver kunderne en prisstigning og så er så frække at kalde det en GAVE! Brevet hvor jeg fik det at vide var dateret 18/3 og hvis jeg ikke ville fortsætte mit abonnement med "gaven" skulle jeg opsige det senest 14/3 Mvh BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |