|
"Se mit HTPC setup" - en oversigt |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
- kunne det ikke lade sig gøre løbende at redigere det første indlæg, så det indeholder alle links i en pæn, samlet, overskuelig oversigt?
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
Sidst jeg redigerede i første indlæg mistede det sin sticky, så nej.. Overskueligheden må ligge i at forsøge at holde debat ude af tråden her, så tråden holder sig relativt "clean".. |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Ovesigt i 2.post. God ide tipsen.
BS
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1683 |
Det holder da ikke en meter med sticky, hvor man ikke kan opdatere første post. Det gør man på næste alle fora. Det må kunne ordnes.
Jeg har en tråd her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74350&PN=1&title=2010-codec-anbefaling-til-htpc-win7mediacenter Den er meget relevant i forhold til selve opsætningen, men ved ikke om det falder udenfor. |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Mit nuværende setup:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79848&title=mit-mce-dvbs2-ssd-quad-core-extendere |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83349&title=mit-htpc-hardware
Redigeret af SandSand - 14-Juli-2010 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
Sæderup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 154 |
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |